GOTM-SVDM 1

khoop dat ik ook tijd heb. DEnk dat ik dat wel kan maken, die tijd…

 

Het verleden is verdwenen en is niet meer.

De toekomst is niet gekomen en is nog niet.

Zelfs het heden blijft niet, dus hoe kan men zeggen dat tijd bestaat?

 

:huh:

 

Zo, aangenaam kennis te maken :wink: , ik dacht dat dit wel een gepaste binnenkomer was voor mijn eerste post :sunglasses:

 

Ik zou het erg leuk vinden om mee te doen aan een SVDM, spelenderwijs leren is mijn moto. Ik hoop dus dat we hiermee snel kunnen beginnen.

 

Maak het je niet te moeilijk Cris, al is het maar het spelen van een 100 tot 200 beurten waarin we achteraf kunnen kijken wie, waarom het hoogste gescoord heeft. Maar ik geloof dat jij een type bent van het perfectionismesyndroom :stuck_out_tongue: , dus wat lul ik.

 

Ik hoop jullie allemaal snel terug te zien in de thread waar we het eerste SVDM evalueren.

 

Groet,

 

Ego

ik ben tijdje niet geweest dus was bang dat ik de svdm had gemist, maar nee hoor :laughing:

:laughing: Dat lijkt mij ook erg leuk, spel van de maand!

 

Zullen we eens een inschrijflijst maken, ter aanmoediging?

 

Succes ermee,

ik ben heel benieuwd …

geeft nieuwe inhoud aan deze site.

 

Met hartelijke groet,

Luke

Wat natuurlijk ook kan, is een deal sluiten met een internet caf? voor 1 dag, kijken of we civ op een netwerk kunnen spelen met zoveel mogelijk deelnemers.

Lijkt me ook erg leuk.

 

Groet,

Luke

 

die moeten dan wel een behoorlijk kapitaal aan pc’s hebben, want da wordt TRAAG…

Ik heb zelf wel vaker op LAN’s met 4/5 man civ gespeeld maar mijn ervaring is dat je halverwege geen zin meer hebt of dat je tegen een foutmelding aanwandelt en het spel opnieuw kan starten. Ik weet niet hoe goed de pc’s van een internetcafe zijn maar ik vertrouw meer op mijn eigen computer…een grote schuur en je eigen pc’s werkt volgens mij beter…

riiiight, dan kom ik met me PC op mijn rug naar Doesburg!

Beste Civ fanaten,

 

Wellicht kunnen we dit topic beter sluiten, er gaat namelijk geen concrete actie richting SVDM naar uit :roll_eyes:

 

Nogmaals, het lijkt me erg zinvol en leerrijk om met een aantal mensen eenzelfde map te spelen en na een aantal beurten elkaars keuzes en resultaten te evalueren. Ik kijk hier zelfs naar uit en vind het oprecht jammer dat er niets mee gebeurd. Ik realiseer me dat ik zelf ook geen initiatief neem :unsure: , maar ik vind dat dit initiatief bij de beheerders van deze site ligt.

 

Hopelijk leidt dit signaal ertoe dat SVDM alsnog van start gaat op korte termijn :grinning:

 

Groet,

 

Ego

Maar dit moet toch heel simpel zijn? Een standaard scenario oploaden, iedereen verplichten dezelfde startlocatie daarin te kiezen, met dezelfde moeilijkheidsgraad, en dan voor iedereen down te loaden en deadlines wanneer je een bepaalde beurt moet inleveren?

Chris, wat denk je ervan?

 

Ik ben benieuwd,

Luke

 

Ik ga binnen nu en 2 weken (met deadline 8 oktober) een scenariootje maken. Wel heel simpel, maar iig genoeg om een soort van competitie eindelijk op te kunnen zetten. Dus verwacht geen nieuwe tech of units of zoiets, maar in elk geval wel dezelfde beginpositie enzo :laughing: . Duss…

 

Het scenario maak ik in Civilization III v1.29f, die heeft iedereen als het goed is.

het is nu 6 oktober…ben je al klaar? verwachtingsvol kijkt

 

EDIT: telkesn als ik een reactie wil plaatsen, moet ik me weer opnieuw inloggen…:S

Time’s over , Chris ! :laughing:

:laughing: Hij is er eindelijk hoor… is wel een beetje magertjes natuurlijk, maar we kunnen een start maken nu…

 

Ik hoop dat niemand het erg vind dat de eerste gejat is van CivFanatics… ik heb gewoon nu geen tijd om zelf iets te maken, mn finfancieel verslag van de vereniging waar ik bestuur (penningmeester) van ben, moet af… maar over 2,5 week ben ik geen bestuur meer (als het goed is) :roll_eyes:

Yo, the man’s back… PC was ff helemaal geflipt. Kan aan eerste GOTM niet deelnemen :cry: want ik ben mijn CIV3 CD kwijt. Conquests heb ik nog, maar waar kan ik vanilla+PTW vandaan toveren? Niet op amazon en ik ben aan het ebayen, maar da schiet ook niet op… AAAAH

Gewoon ergens op de Illegale van daan halen :laughing:

 

BTW welcome back :wink:

Ik swear ut do, dynabyte…

haha ja voor 4,95 pleuro in de aanbieding :wink: