Great Leader

Ben ik nou gek, of kon een GL verkregen uit oorlog alleen maar armies bouwen? Nu kan ie ineens ook weer city production hurryen… :huh:

ik zal de eerste vraag onbeantwoord laten :stuck_out_tongue:

 

Maar dat kon altijd al. MGL’s kunnen city imps hurryen, maar geen Great Wonders. Dat kunnen alleen de SGL’s.

Ah ja, dat was het. Dacht ff dat ze weer iets hadden veranderd in de nieuwe patches. Oh en voor wat betreft die eerste vraag, ooit van RETORISCH gehoord? :laughing:

Clint, wat heb jij al die tijd gedaan als je niet wist dat GL konden Hurry-en??? En niet om het een of ander, maar ik zou zweren dat je met MGL’s ook wonders kon hurry-en

In conquests kun je met MGL’s geen Great Wonders hurryen, wel Small Wonders. Voorheen kon dat wel.

Ik dacht al dat het aan mij lag :rofl:

 

Nee, wist ik wel, reageerde ff te snel, was idd een small wonder dat ik kon hurryen en dacht daarom dat er iets veranderd was, ik zat midden in de game gisteren terwijl ik met Unforgiven aan het chatt…euh het forum aan het vullen was. :stuck_out_tongue: Maar waar was jij toen je met een MGL een wonder aan het hurryen was?? :laughing: :rofl:

ik zat nog bij ptw

Zeggen jullie nu beiden dat jullie ff fout waren en iemand anders (ik noem geen namen) niet… :stuck_out_tongue:

 

Is idd wel verwarrend dat dat anders is in PTW

Had ik al gezegd.

Unforgiven had het goed, Unforgiven weet ALLES. Nou ja, behalve hoe laat WO2 begon :rofl: