Great Leaders

Let op, als je nu een GL uit een battle krijgt, kan deze geen Great Wonders meer hurryen, alleen nog Small Wonders e’n/of City Improvements :angry: . Voor een GW heb je nu een Scientific GL nodig. Tis maar dajuhutweet. :huh:

Ha die Clint,

 

hehe meteen maar 2x posten zie ik :laughing:

Humz is wel nieuw voor mij deze regel

Vooreen in de 1e en de 2e editie van Civ 3 gebruikte ik ook vaak GL om GREATwonders snel te bouwn , vooral met de moeilijke levels <_<

 

Maar dat die optie nu weg is dat wel" :roll_eyes: "…

 

Maarja overigens blijft 't shit om net 10 shields te kort te komen op je mede wonder bouwer en das soms best frusty maarja shit happens :ph34r:

 

 

Civ ze ! :laughing:

Greetz Ivo

Kreeg gister in een battle 2GL-ers… fijn, kan ik twee armies bouwen of een improvement hurry-en…

 

De improvement die het langste duurt neemt 3 beurten in beslag en een army 4 beurten … nou nou pooh pooh, heb je niets meer aan later in het spel.

Het hele spel nog geen SL gezien trouwens.

Clint had niet 2x gepost, ik had een foutje gemaakt bij het verplaatsen van het bericht. :roll_eyes:

 

 

Je hoeft ook niet je naam onder je bericht te zetten, hij staat al naast je bericht :laughing: . Daarnaast heb je ook nog je handtekening onder je bericht.

Raar eigenlijk dat een GL niet meer kan toch?

 

Ik bedoel dat je bijv: meer bonussen geven voor offensief en defensief. En ook een goede moraal booster voor om vermoeidheid van oorlog tegen te gaan. (vooral democracy) <_<

 

Ik denk dat je iets niet helemaal goed hebt begrepen (of ik begrijp jou niet natuurlijk :roll_eyes: ) uit mijn eerste post hier. Je krijgt nog wel GL’s maar er zijn er nu twee, nl. eentje uit een battle en eentje uit je scientific research (ben er nog niet helemaal uit wanneer die nu precies verschijnt, maar die duikt ineens op in je stad). Die uit de battle kan geen Great Wonder meer hurryen, alleen nog de Small Wonders, da’s het verschil. :wink:

 

WEL :laughing: in 1900 stond ineens Christiaan Huygens in Amsterdam. Maar in deze tijd (industrious) valt er net geen wonder te bouwen. Evolutie en Hooverdam heb ik al. dus maar wachten op de volgende era.

Wel lachen ja, maar weet jij ook waar die lul ineens vandaan komt?? :sunglasses:

Ze verschijnen heel plotseling. Er flitst bij de hoofdstad een message over je scherm en dan ineens staat de SL in die stad. :laughing:

Goh :o Ja slimmerd, dat had ik ook al gezien :stuck_out_tongue: :roll_eyes: maar ik bedoel meer de aanleiding van zijn verschijnen. :huh:

De SL verschijnt als je als eerste een technologie uitgevonden hebt.

Vervolgens is de kans 1 op …???

Ik had een keer megemaakt dat toen ik in een gouden eeuw kwam al een kreeg tenminste dat zag ik en ik kijk elke beurt bij me hoofdstad.