Handige feature die ik nog mis ...

Binnen Conquests is er naar mijn mening een opdracht die units ook moeten kunnen uitvoeren: een patrol functie.

 

Je hebt hem nu ook wel, namelijk de explorer functie, maar die houdt op zodra je de hele wereld ontdenkt hebt. De patrol-fucntie zou je in het verlengde hiervan kunnen zien: je units blijven de wereld ‘ontdekken’, ook als er niks meer te ontdekken valt.

 

Ik speel nu een game (op Warlord niveau) met een Archipelago map, met drie beschavingen. Hierbij komt het op een sterke zeemacht aan, en ik beschik dan ook over een groot aantal battleships, cruisers, destroyers en onderzee?rs. Deze moet ik nu steeds handmatig (!) opdrachten geven om heen en weer te varen om vijandelijke schepen te onderscheppen, wat erg veel tijd kost. Is het niet gewoon handiger om ze op ‘patrol’ te zetten, zodat ze uit zichzelf de zee?n bevaren en je er gewoon geen omkijken meer naar hebt?

Als je je schepen op Y zet, dan slapen ze totdat er een vijandelijke unit in de buurt is, en dan kun je aanvallen

DE tip op hogere diffs:

doe ALLES handmatig. De AI is dom en heeft bonussen nodig om de menselijk spelers bij te houden. PS, no offense, maar op Warlord is het tegenovergestelde waar en wordt de speler bevoordeeld.

De AI is dom en de PC zal echt niet slimmer zijn als hij jouw units opdrachten geeft. evenals automate workers en governors… ook kl0te. Ideaal met disorder, als je zelf managed heb je een extra turn voor de rellen komen. Kan je NET dat ene wonder opleveren…

Dit zijn van die tips die je ook eindeloos kan herhalen he ^_^

Klopt. Maar het is ook zowat het belangrijkste in het spel. Mensen zijn er vaak te lui voor en dat kan ik me voorstellen, sommige beurten van mij duren uren. Maar doe het in ieder geval in het begin handmatig.

 

 

 

PS: had ik al gezegd dat je niet moet automaten? :laughing: :laughing: :laughing:

Ennuh hoe zit het dan met automaten van je units??? :roll_eyes: :stuck_out_tongue: :laughing:

nou euh, dat kun je beter niet doen :roll_eyes: :huh: :roll_eyes:

Ligt eraan, als je een mythische spearman erbij hebt, kan dr niks gebeuren. Drop alles in enemy territory en dan loopt de AI NOg weg voor m. :laughing: :laughing:

 

PH34R H1M!!!

Oh. :sunglasses:

volgens mij gaat het nergens meer over

NIET? Hoe kun je dat nou zeggen? Maar ja, je moet iets…

Gewoon blijven doorlullen alsof er niets aan de hand is, merkt toch niemand :rofl:

Noem jij ons ‘niemand’ ? Dr zijn denk ik maar liefst twee mensen gekwetst nu… :rofl:

Als jij je daar al door gekwetst voelt, moet je me eens op een slechte dag tegen komen :laughing:

Tja, ik ben een gevoelsmens he, dan heb je dat… :laughing:

Wat ben ik toch ook een ongevoelige klootzak :stuck_out_tongue:

Nou hoot je het ook eens van iemand anders… huh??? :roll_eyes:

Wat huh??? :roll_eyes: ?????

huh in de zin van huh dat die iemand anders niet ik is, maar jij, wat voor jou natuurlijk niet jij is maar ik. :laughing: :laughing: :laughing: