Handleiding ruilen?

Ik heb Civ4 met een Nederlands boekje.

Hierover ben ik persoonlijk niet echt te spreken: (bijna) alles is t? letterlijk vertaald, er staan een hoop fouten in :angry: (bijvoorbeeld 2x dezelfde tekst bij 2 verschillende onderwerpen). Het is lastig om termen op te zoeken in het Nederlands, terwijl het spel in het Engels is. <_<

 

Ik zou daarom graag mijn Nederlandse boekje willen ruilen met een Engelstalige!

Is er iemand die daar interesse voor zou hebben?

 

Of: heeft iemand de PDF versie van de Engelse handleiding? Die wil ik ook wel!

Er schijnt er ergens een te downloaden zijn, maar alle links lopen “dood”. :cry:

Hallo!

Graag nog even aandacht: waar kan ik een PDF downloaden van de Engels talige handleiding?

 

Hier 1 portie aandacht.

 

Ik weet niet hoe het hier zit, maar oproepen voor copyright-gevoelige downloads worden op andere boards genadeloos geweerd. En volgens mij valt de officiele manual gewoon onder die regels en mag dus niet verspreid worden op deze manier.

 

Maar mocht ik het fout hebben, dan houd ik mij ook aanbevolen voor een exemplaar. :wink:

OK, ik wil natuurlijk niemand dwingen tot illegale praktijken, maar als iemand mij de Engelse PDF kan mailen, vind ik dat ook goed.

Of een eerder gedaan voorstel: wie wil een gedrukt exemplaar Engelstalige handleiding ruilen met met mijn Ned. talige?