Helpdesks, helpen die?

Dan hoop ik dat de helpdesk van Atari beter is dan de gemiddelde…

Kzou nie weten waarom :laughing:

gelukkig spreken jullie me moud in :roll_eyes:

hoe moet dat, iemand moud inspreken? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

 

edit: bijdehand? You ain’t seen nothing yet… :stuck_out_tongue:

Is gewoon pure wetenschap. Gisteren de belastingdienst ?n de credit card company geprobeerd te bereiken. De ene omdat ik nog geld van ze moet ontvangen (als je ook maar een dag te laat betaalt ben je de lul, maar owee als zij jou iets terug moeten geven) en de ander omdat een of ander bedrijf in Engeland zo vriendelijk was om mijn oude CC-gegevens nog maar eens te gebruiken om zo’n 6000 Euri van mijn rekening te halen…IK BEN NU GVD NOG BEZIG!!! :angry:

En die helpdesks waren niet behulpzaam? Raarrrrrrrrrrrrrrrr

 

Moderator action: moved

Ja, ik kan er ook echt niet bij met mijn pet. Belastingdienst zegt vrolijk na het intoetsen van een cijfferreeks van zo’n driehonderd binaire getallen dat ze de verbinding verbreken omdat ZIJ vinden dat ze je niet binnen een acceptabele tijd te woord kunnen staan. Bij de cc company werd me tenminste nog gevraagd of ik meer dan 14 minuten wilde wachten :sunglasses:

En toen zei jij nee! en hing je zelf op? Later ff een nuke gestuurd?

Nja, wat moet je anders, 14 minuten kan ik toch weer leuk aan de een of de ander factureren :rofl: :rofl: :rofl: :laughing:

:laughing:

 

Maar hoe dan ook om terug te komen op de vraag: Meestal helpen ze dus niet of nauwelijks, vaak door onkunde, maar vaak ook door onderbezetting.

oke, terug on-topic, mijn mening: Helpdesks zuigen en ze helpen voor geen millimeter