Het 3000ste Bericht!

En we zijn alweer op de 3000 berichten!!! :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

:sunglasses:

We doen ons best, op naar de 4000 :laughing:

Yep, met dit soort berichtjes toch alweer 4 extra :laughing:

:laughing: en ik doe er nog 1 bovenop

Ik plaats mijn eerste bericht er ook bij :sunglasses:

welkom!!! mmm, zo gaan de berichtjes steeds sneller, met meer leden en nog meer onzinnige berichtjes :laughing:

Ja, op deze manier lukt het wel ja. SPAMMEN!!!

Bedankt voor je welkom gunsnroses.

 

Ik zag de link van deze site of CFC en dacht ik hop eens langs, en ik vind het nu al een topsite :laughing:

 

Alleen moeten er ietsje meer leden komen. :stuck_out_tongue:

Ja, dat is idd iets waar we een tijdje terug al een draad over hadden hoe we daar voor konden zorgen…Helaas hebben we nog geen goede oplossing kunnen vinden. :unsure:

alle sites een beetje reclame maken: CFC, APolyton, CDZ, etc. Er zijn er meer, maar heb ik ff niet in mijn kop. In mijn kop zitten nu alleen kangeores en meisjes van 15. Ownee, die laatsyte niet, hahahaaaaaaaa

Ik krijg zo het vermoeden dat Unforgiven een pedo-pas nodig gaat krijgen :stuck_out_tongue:

neeje, kzit nu 1000 km bij dr vandaan he. Moet ze maar iemand anders zoeken om gratis friet en koffie te geven, puh… :cry: :cry: :cry:

De Mac daar heeft zeker geen bezorgservice naar Nederland he :roll_eyes:

zou ze dat niet doen? Denk t wel… :wink:

Ik denk alleen dat tegen de tijd dat mijn frietjes hier zijn dat ze dan uit zich zelf weer weg lopen, hahaha :rofl:

Ja, ho eens… Ze komt MIJ friet brengen. Ik ga dr niet de weg naar doesburg wijzen…

Dan wijs ik haar de weg wel, en trouwens die gozer van de bezorgdienst weet toch niet hoe jijn er uit ziet, dus die kan het ook prima naar mij brengen.

die GOZER mag het van mij naar jou brengen ja, zoveel je wilt. Zij komt alleen naar mij natuurlijk, hahah! :stuck_out_tongue:

Jij WILT gewoon dat ze langskomt he, ouwe snoeperd :stuck_out_tongue: