Hij komt eraan!

Ik ben een beetje begonnen om mijn site weer wat aandacht te geven, en doe dit door info over de nieuwe uitbreiding “Conquests” op DutchCiv te plaatsen.

 

Je vind het (schamele) begin van mijn actie hier: Info over Conquests

 

Hoop dat jullie er wat aan hebben… post commentaar hier maar, om de informatie zo compleet mogelijk te krijgen :grinning:

Hmmmm…ik ben al verschillende weken op zoek naar Conquest, maar het is nog niet te koop hier in de Zaanstreek. Free Record Shop heeft het meestal wel snel, maar ook zij hebben het nog niet. Mij benieuwen hoe lang het een en ander gaat duren.

Hij wordt in Amerika pas op 28 oktober gereleased, dus in Europa/Nederland zeker later dan die datum. Volgens Civfanatics ergens begin november, maar ik denk zelf ergens midden november… Dus geduld hebben, of meer geld over hebben om hem uit Amerika te laten overvliegen :laughing: .

Nog 7 nachtjes slapen jongens… Jaja, Clintje houdt het wel bij. Fijn om te zien dat je weer een bettje terug bent Chris. Ik hoop dat het weer een beetje net als vroegah wordt, kon me hier wel vermaken.

Gisteren bij MediaMarkt geweest. C3C wordt op 14 november in de UK gereleased; volgende week dinsdag (18/11), uiterlijk woensdag (19/11) moet e.e.a. dan in Nederland in de winkel liggen… :rofl:

Klopt, eigenlijk zouden Redwatch en ik hem morgen al hebben maar vandaag is bekend geworden dat het tot de 18e is uitgesteld. Mooi klote, ik was in de UK en zag hem daar vanmiddag nog liggen op het vliegveld. :ph34r:

Hellow, !

Woensdag dus? :wink:

 

Kan ook ni w8ten 'm te kopen

de 2e add-on is erg goed heb ik gehoord; vooral The Dutch :laughing:

 

Groetjes,

Is net weer vertraagd, maar zie bij Bol.Com dat ie binnen drie a vier werkdagen leverbaar is. Ga hem nu bestellen en dan maar hopen dat het klopt. :angry:

EN JA %$#$^&$#@$%^& WEL HOOR!!! NIET LEVERBAAR… EN NU?? :angry: :cry: :ph34r: Ok guys, ik snuffel verder. Heb inmiddels wel ff een illi gedownload, maar dat is een bin file waar ik geen wijs uit wordt, iemand?? (en voor de wijsneuzen onder ons, ik koop hem echt wel als ie er is hoor, maar voor nu maar ff lekker illegaal, ha, dat zal ze leren…denk ik… :cry:

Ik heb begrepen van Redwatch dat ie in Duitsland wel al te verkrijgen is. Iemand?? Of Belgi?? Laat me ff weten, dan rijd ik ff de grens over. :ph34r:

To Clint -->

 

Dat wordt nog ff geduld hebbe dus :laughing:

Maarre ik denk datie deze week wel binne is

Enne ik koop’m ook orgineel

Duitsland en Belgie wel binne?jah zou kunnen

Maarre ik w8 wel ff tot ie hier te koop is :grinning:

 

Alvast veel sux6 met de illi versie :laughing:

 

Grtz

Ivo

Got it, while clint is flying from Gibraltar to Gatwick…’

En op Gatwick hadden ze hem ook nog steeds, dus ben net aan het installeren. :stuck_out_tongue: