Dan micromanage je niet intensief genoeg. Anders merk je dat wel. En kuststeden zijn geen centrumsteden… Centrumsteden bedoel ik steden mee waar de AI in 1 beurt kan komen.
klopt helemaal wat je zegt, ik ben niet al te goed in details, vandaar
Maar helemaal geen units in je steden is ook niet echt goed voor de happines/productie.
luxuries => 8, always!
weinig tot geen LANGE oorlogen
temples en dergelijke
Komt helemaal goed. En je core cities, als die groot zijn en je kunt toch niet meer expanden, heb je entertainers zat
Zit wat in, maar dan praat je dus over later in de game begrijp ik.
yep, vooral later in de game ja. In het begin in mijn core cites ook geen units, ik heb snel veel luxs! Komt doordat ik snel expand. Egypto’s zijn fijn voor hun religious trait, mar expansionistic is ook ideaal op huge maps. try it
Weet ik. Ik speel af en toe wel eens Americans, dit weekend nog gedaan. Ik vind het echter irri dat ik het voordeel van de religious niet heb. Je steden groeien traag in den beginne. Later maakt het allemaal niet meer zo heel veel uit. Had met dit spelletje al snel heel veel steden omdat elke goodie hut een settler of een stad was bijna, dus toen was het weer wel leuk.
Waarom groeien de steden van de Egypto’s dan sneller volgens jou? Allen de workers werken sneller, niks snellere groei, IMO
Probeer het maar eens, dit weet ik heel zeker. Wat denk je dat anders het voordeel is van het sneller werken van de workers?
Complete onzin.
De sneller werkende workers zijn de workers die de roads en dergelijke bouwen, niet de workers in je City Radius! En die workers units houden de groei van je stad makkelijk bij!
Mm, klinkt logisch. Maar toch groeien de steden sneller als ik het vergelijk tussen de Egypto’s en de Americanos maak in elk geval. Voor de rest speel ik eigenlijk geen andere beschavingen. (heb wel ees de Dutch geprobeerd, maar die zeggen me niet zoveel.
Als je twee exact dezlfde steden beschouwt, zie je dat ze even snel groeien. Anders was industrious een MUST HAVE. Is nu ook al relaxed, maar dan was ie onmisbaar…
Je zult misleid zijn door bonus food enzo denk ik…
Ik ga er eens achteraan. Word in elk geval weer eens wat wijzer hier op het bord, is lang geleden.
NIET NORMAAL hoe actief deze dag!
Ach, ik ben voor de verandering weer eens in het land en heb dan de site zo’n beetje de hele dag openstaan. Tot voor kort kwam ik hier nooit meer, maar ik hoop echt dat het hier eens wat drukker wordt. Ik vind de bezoekersaantallen een beetje errug groot op CFC, waardoor het zo’n ellenlag verhaal wordt altijd.
klopt, en op het eind van een thread is het onderwerp compleet veranderd…
Maar goed, daar kunnen we hier ook wat van Gaat ook automatisch en vind ik niet zo heel erg. Zolang het geen pinned onderwerp is mag dat best.
zit wat in…
He daar hebben we spuit 11 Waar kan ik dat scenario halen??
Ik ben pas net thuis huftertje