Hoe is het met iedereen?

Zoooooooooooooo, dus we zijn weer onlijn? Hoop dat iedereen nog weet hoe te civven. Laat ff weten hoever je bent? Is alweer lang geleden, maar ben nog steeds verslaafd. Speel nu telkens emperor, pittig om te doen, but doable. (ikke met mijn spearman zie ineens een battleship voorbij komen :o

Ha hier nog een teken van leven!

Ook met VixBlu gaat het goed, een tijdlang Civ ff laten liggen (is zo af en toe best gezond!), en niet weer begonnen (pc-probleempjes…), maar gaat binnenkort weer gebeuren, verheug me nu al op de donkere avonden! Zo zomers is het buiten op een terras tot in de vroege uurtjes ook nie verkeerd!

 

Groet!

VixBlu

Hai Vix,

 

Leuk te horen dat alles ok is. Hoest met de staatjes?? :rofl:

ben er ook weer zal vanaf nu weer volop aanwezig zijn op het forum!

Greetings!!

Ja gaat best redelijk

Speel nog steeds de beste classics

Civ 2 en Civ 3

 

Blijft verslavend :rofl:

 

Spreek jullie snel

 

Greetz from The Americans

Is niet erg als je dat met je SPEARMAN ziet, clint. Nog nooit gehoord over het invincible spearman syndrome? Sommigen gaan gewoon NIET dood. Moet je een paar tanks tegenaan gooien, niet normaal.

Alles goed hier, is nu 1 uur snachts bijna, dus alles ok… pfffff

Hier alles rustig.

 

Ja, heb ik toevallig afgelopen week nog een keertje gehad. Sta (weliswaar speel ik weer een tandje hoger inmiddels, maar goed) met cavalry tegenover een archer (defense 3 x niks dus) en heb vervolgens drie paarden nodig om dat #$!@^$&^$ ding naar de kloten te helpen. :angry:

Ow wat heerlijk is die RNG toch :rofl:

Yep. Maar ik had voor mezelf al bedacht (om me een beetje beter te voelen :wink: )dat die archer waarschijnlijk zijn tijd ver vooruit was en stiekum een gepantserd harnas had en wortels in zijn zak voor die knol. :rofl:

of het was een modern armor die zich als archer verkleed had :rofl:

:ph34r: Hoe dan ook, het blijft curieus. Ik moet zeggen overigens dat het in de regel wel aardig klopt, maar die uitschieters kosten je af en toe gewoon wat units teveel, kan toch lastig zijn op cruciale momenten. :angry:

het curieuse aan die zaken is dat ze ALTIJD op crusiale momenten gebeuren. :angry:

Als dat klopt, dan is het ineens niet meer zo curieus zou ik zo zeggen. Speelt de AI nu wel of niet vals? :roll_eyes: :angry:

daar is uitgebreid onderzoek naar gedaan maar het is echt puur toeval. Helaas.

Ja, heb ik op CFC ook behoorlijk wat draadjes van gezien, maar af en toe twijfel ik er toch aan, zeker zoals we nu zitten te concluderen dat het toch eigenlijk alleen maar lijkt?? te gebeuren op het moment dat je het net ff niet kan gebruiken.

Dan zijn ze net wat irritanter en vallen ze meer op misschien… Altijd bombarderende units meenemen is niet echt praktisch, dus je zult altijd van deze verliezen houden. Misschien dat je ook nog wel eens met een warrior een stad inneemt na op glorieuze wijze een mechanic infantry te hebben gesloopt :rofl: :laughing:

Als dat gebeurt donder ik mijn pc door het raam, dat zal ik je wel zeggen. Aan de anderer kant, wie zet er maar 1 mech. inf. in zijn stad :huh:

Ikke niet, vaak zelfs GEEN! In mij centrumsteden heb ik vaak geen units… Kost je alleen maar geld. Daar kan de AI toch niet komen (geen RoP). Grenzen zijn veel belangrijker

Het is mij te vaak gebeurd dat ik vergeten was dat er ergens geen unit in stond en dat ik dacht dat een bootje dat langs mijn kust voer niet veel kwaad kon. Heel naieve gedachte natuurlijk, maar voorkomen is beter dan genezen.