hoe krijg ik het irri bestand uit het register

:oops: :o :cry: :?

 

hi met angela

 

ik wil het spel opnieuw installeren maar ik krijg een bestand van ong. 1.14 mb er niet uit!!

 

nu heb ik het denk ik gevonden in het register ( een ad of ab bestand)

en als ik die eruit wil halen zie je dat bepaalde 'waarden ’ er niet af gehaald kunnen worden.

 

dus dat bestand blyft in het register, zodat ik niet het spel opnieuw kan installeren

 

HELP ME AUB ik ben je eeuwig dankbaar!!! groetjes ang.

Als je iets ‘uninstalled’ heb je inderdaad vaak een aantal dingen die je daarna handmatig moet verwijderen. Lukte dat niet? Gewoon in Explorer naar de map toe en die eruit gooien met alles erin? Ook niet na opnieuw opstarten?

 

Want in principe hoef je bij het opnieuw installeren van iets niks in de registry te doen. Als het legaal is dan he…

BTW: welkom op het forum… 8)

 

Wat bedoel je hiermee (ad of ab??), en in principe haal je geen bestanden uit het register, bedoel je misschien verkenner?

 

En wat is de foutmelding wanneer je het opnieuw installeert?

 

EDIT: ik kwam er net trouwens achter dat een savegame precies 1,14 mb groot is, het is dus waarschijnlijk een savegame, en die moet je gewoon zo kunnen verwijderen.

Een savegame kan varieren in grootte en heeft niet de .ad of .ab extensie waar angela het over had.

Ik heb net mijn directory doorzocht, maar bij mij staan er geen .ad of .ab bestanden in… Meestal zijn het inderdaad je savegames die overblijven, maar deze zou je moeten kunnen verwijderen. Bovendien, volgens mij zouden deze ook geen problemen opleveren bij re-installatie.

De 1e dame op dit Forum? :wink:

 

Welcome :laughing:

dan is ie er opeens! 8)

haha The_Unforgiven juist ja :laughing:

 

de 1e vrouw is hier! :stuck_out_tongue:

 

Maarre ik was dat geblaat van de heren zat hier … lol :wink:

 

BTW angela ben je er al uit?

 

Greetz Ivo

  • of ze is er al uit en ze komt niet meer terug

  • of ze is er neit uit en komt niet meer terug

  • of ze kan de site niet bereiken, heb ik de laatste tijd ook wel eens

Ja idd, ik weet niet waar het aan ligt maar heb daar ook nog wel eens last van :?