Hoe screenshots maken en uploaden?

ik wil graag wat advies voor mijn regent game, vooral advies over welke victory ik zal na streven.

 

maar…dan moet ik eerst weten hoe ik een screenshot kan maken in het spel. Dus, hoe moet dat?

Screenshot maken kan gewoon met de printscreen-knop en dan plakken in een grafisch programmaatje.

 

Je vic conditions ligt eraan wat je leuk vindt. Alles aan is wel geinig, kun je strategie wisselen en moet je voeral rekening mee houden (dat de AI op geen nekele manier wint).

 

Voor adviezen hebben we inderdaad screenshots nodig ja… Of een uitgebriede beschrijving. :laughing:

waar slaat ie de screenshots op dan??

Nergens, hij zet ze in tijdelijk geheugen. Jij plakt dat daarna in een programmaatje, bijvoorbeeld: paint :stuck_out_tongue: en dan kun je hem zelf opslaan. Je kunt hem dan zelfs nog editen, pijltjes erbij zetten enzo om dingen extra duidelijk te maken.

dank je! ga meteen ff doen :laughing:

Glad I could help. Post je de screenshots hier? Je kunt ze eventueel uploaden naar CFC en dan een link hier plaatsen. Ik weet alleen niet of CFC checkt of alle uploads een verwijzing hebben in een thread bij hun…

ok, HELP!

waar kan ik de images uploaden vanaf mijn harde schijf?

vandaar weet ik hoe ik ze hier krijg duz dat moet verder lukken

ben je al lid van CFC?

 

www.civfanatics.com

 

Daar kun kun je uoloaden, staat ergens onderaan de pagina . Goed lezen en dan weet je precies welke link je moet posten hier.

jammer voor je unforgiven, maar deze site accepteerd die links niet…

 

“Sorry, maar dynamische variabelen in de tags zijn niet toegestaan”

zou je dan zo galant willen zijn te vertellen hoe het wel moet?

Via een andere site proberen te linken. Ik kan helaas niet zelf sites maken, anders had het hier al vol gestaan met mijn screenshots :rofl:

Mod actie : heb ff verwijderd ivm iets te groot plaatje vern**kt mn hele lay-out :laughing:

 

heb ik zojuist gelinkt… Slaap lekker…

 

 

dynamische variabelen, my A$$, ik zou met haar wel eens dynamisch willen variabelenenenenen…

 

Sorry mods, maar ik kon toevallig zo gauw geen ander plaatje vinden op de CFC om door te linken om mijn point duidelijk te maken dat dat wel gaat :wink: Gek he, het STIKT er van de plaatjes, maar ik vond alleen deze :wink:

MiChello, je moet daar uploaden, niet zoals je in je post ginds deed attachen… uploaden! Dan komt het helemaal goed. Kom maar op met die screenshots, voel ik me hier toch een beetje into CIV :stuck_out_tongue:

OK, dit is het. Ik heb ze op civfanatics.com staan hier is de link:

civfanatics - de plaatjes

 

Lees daar dan ff mijn vragen en beschrijvingen etc. en post dan hier ff je advies (of daar maakt het uit).

 

Ik probeerde het plaatje hier te krijgen maar dat lukte niet :angry:

Oke Unforgiven, ik link drie shot’s naar de woII draad.

savegame staat er nu ook

Ik denk dat je zelf iets fout doet met die plaatjes gunsnroses, ik krijg ze ook gewoon gelinkt.

EDIT: is niet meer nodig deze post

EDIT: ook niet meer nodig