Hoeveel tijd per week besteed je aan civ?

Hoeveel tijd per week besteed momenteel gemiddeld je aan civ?

Ikke tussen de 5 en 10 uur gemiddeld, eerder 5 dan 10 de laatste tijd.

en ikke

gemiddeld een beetje door de bocht 10 uurtjes per dag

maar ik ben ook invalide dus heb de hele dag de tijd om te spelen

maar het verveelt nooit

minder als 1 uur op dit moment aangezien ik het a. niet geinstalleerd heb (format weekje geleden) en b. bezig ben met gta san andreas. en c. af en toe druk met school.

1-5 uur, meer richting de 1, heb het druk met andere zaken (zou graag meer spelen, maar dat gaat toch heel snel ten koste van belangrijkere zaken :cry: )

Ik ben de laatste tijd niet echt veel meer bezig met civ, vooral omdat ik druk ben geweest met tentamens ed. en voor een deel omdat ik nog steeds veel andere spellen speel die ook leuk zijn :roll_eyes: . Ik noem een “vampire: the masquerade bloodlines”, “rome: total war” (en ik wacht met spanning tot ik de add-on barbarian invasion heb) en “boiling point: road to hell”. En er is nog een derde reden, nu ik zoveel gelezen en gezien heb over civ4 kan ik niet wachten tot die uitkomt en vind ik civ3 minder leuk (iemand anders daar last van of ben ik de enige hypocriet :roll_eyes: )

ja ik wil ook heel graag civ4 spelen mede dat mijn droom uitkomt ik heb een sateliet waar mee je kunt in zoomen op de aarde en alle kanten kunt bekijken dit wou ik heel graag in civ en zie mijn droom komt uit