HOPPA!

half twee 's nachts hier… in het lab … 4 bier op … 7 Red bull erachteraan … DOORBRAAK in mijn onderzoek … w00t!!!

Goeie ideeen hebben ze hier… alleen jammer dat dat op de laaste dag van mijn stage is… Hoe lang ik nog had vroegen ze… Ik zeg: ‘Hoe lang ik nog heb voor die maanden durende simulatie? Een uurke of vier…’ :laughing:

het is maar wat je leuk vind om half 2 's nachts te doen…ik heb volgens mij intressantere dingen gedaan :wink:

Het is maar wat je leuk vindt Unforgiven

kaCHING. Misschien dat mijn begeleider (soort van legende op dit gebied) op de komende conferentie effe over mijn resultaten gaat praten op een open forum. Over MIJN resultaten ja. En ja, daar ben ik aardig trots op… :sunglasses:

AI, ik moet er wel de sheets voor maken… Ochja, ik heb toch niks te doen… PFFFFF

Behalve draadjes verplaatsen :stuck_out_tongue:

en 16 jarige meisjes van de mac versieren :stuck_out_tongue: :rofl:

best lekker… :roll_eyes: oh wat zeg ik nou weer

Die was geen 16, die was 15! En die heb ik niet versierd, ik ging alleen VEEL koffie halen, maar da had ik ook nodig… :rofl:

Jaja, ik kan me herinneren dat je een paar dagen geleden ook al naar de Mac moest…HUHU!! :laughing: :rofl:

Ja, doe ik constant. Voor KOFFIE! en Friet…

 

Hoppa in de thread krijgt zo langzamerhand een andere betekenis… Ai, ik ben 22 joh, kaqn ik NIET maken… :stuck_out_tongue:

Nee, idd, dat kan je niet maken, en toch doe je het, shame!!!

ff kijken…35-16=…mm, ik waarschijnlijk ook niet meer <_

:rofl:

 

ik doe het wel, ik ben 17 duz :laughing:

El lucky bastardo :rofl:

hoezo lucky? Ik ben bijna 19, ik mag teminste legaal drank kopen en naar parties als qlimax en in qontrol gaan. Das pas lucky :sunglasses: . Nu nog 21… worden :huh:

EN NU FF EEN ECHTE OUWELULLEN OPMERKING!!! WACHT MAAR TOT JE NET ZO OUD BENT ALS IK :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: << <

Ja, sorry hoor, maar das wel ERG lang wachten :stuck_out_tongue:

Over scherp gesproken :laughing: