Ideeen voor nieuwe enquetes? Hier melden!

Je zit thuis achter de PC, speelt civ3 of surft op het net door allerlei Civilization sites, en opeens heb je een bepaalde stelling in je hoofd en vraag je je af wat andere mensen daar nou van denken. Maar hoe bereik je nou al die mensen???

 

Precies ja, post het hieronder en ik kijk of je geweldige stelling het waard is om op de voorpagina van DutchCiv te komen als enqute :grinning: .

 

ben zelf een beetje inspiratie kwijt…

moet het over civ gaan of maakt het niet uit

Helloooww!!

 

Goed idee trouwens!

 

Nou ik kan wel wat bedenken…

 

Hoe mensen er soms mee omgaan dat Civ gewoon vaak zo fu**ing verslavend is en dat je eige vriendin soms ff op de 2de plek komt :stuck_out_tongue: haha

 

Maarre it is Just a Game u know :laughing: Maar 't blijft een topper!

 

Dus Stelling: Waarom is Civ nou precies zo verslavend en waarom???

 

sux6 !!

@ Kruk: het moet wel enigszins met civilization te maken hebben :laughing:

 

@Sir Ivo: De enquete op de voorpagina is wel multplechoice, dus als je jou voorbeeld om kunt bouwen naar een meerkeuze vraag…

ik denk dat het zo verslavend is om dat het een eenvoudigspel is om tespelen met dat turn base geen moeilijke handelingen en zo maar toch weer heel erg moeilijk van wege de taktiek die je volgt om te winnen en je kennis van de tech omhet tespelen en zodra je zeker van je zaak bent altijd weer een level omhoog kan waardoor er eigenlijk weer een nieuwe uitdaging onstaat ENNNNNN

WIE WIL ER NIET DE WERELD VEROVER EN DE BAAS ZIJN

dat willen we al sinds we van aap naar mens zijn geworden

ik hoop dat het zo goed genoeg is

Ik ben gestopt met enquets op de voorpagina, jullie kunnen zelf wel nieuwe enquetes beginnen door op ‘newpoll’ te klikken.