Ik kan geen savegames uploaden!

Jahaaaaaaaaaa, dat weten we nou wel :laughing: :rofl:

Ik doe het gewoon lekker hier :stuck_out_tongue:

en nog een

en deze

en zoals je ziet valt dit met name errug tegen

:o

 

valt errug tegen, bijna geen luxeries en dan toch je luxerie slider op 0% in een democracy??? HOE?

Ik zie import en export… Ik dacht dat je daar niet aan deed, aan deals :wink: ]

Wel weinig moet ik zeggen, dat eialnd rehcts van je had van jou moeten zijn, by the way

Je zit op meerdere continenten, maar 1 stad daar is te weinig. Dan moet je wel erg mazzel hebben wil je dr luxuries vadaan halen (of resources). Als je oorlog krijgt met de top-dog op dat continent ben je m ook kwijt.

Ik denk niet dat je gaat winnen. Of er moet een aarige ommekeer komen.

Is er meer desert onmder je screenshot? Ik verwacht dan wel dat je olie en saltpeter hebt. Probeer daarmee dan eens wat luxuries te krijgen. ALs je een actieve oorlog begint, kun je REKENEN op anarchy, want dat trek je niet met je democracy zo. Jammer dat die oranje de Zulu’s niet zijn…

 

Geheim van de smid :laughing:

Nee, is een kwestie van mijn NIET MICRO MANAGEMENT :laughing: Oh nee, dat was het ook niet. Ik moet idd zeggen dat de luxury/resources errug tegenvallen. Ben allang blij dat ik ijzer heb, kom ik een heel eind mee.

 

Oh, ennuh, Unforgiven, nogmaals, ik heb nooit geroepen dat ik helemaal niet handel, ik beperk het tot het uiterste, das alles.