Ik kan geen savegames uploaden!

Zo ziet mijn scherm er dus uit … Waar kan ik nu mijn bestanden uploaden?

 

screenshot.jpg

hmmf… dat ziet er idd uit alsof jou dat niet gaat lukken :cry:

 

Ik zal ff kijken in de admin… :unsure:

 

edit–> Als het goed is lukt het nu wel… probeer het eens

Nu kan ik het wel … Thanx!! Zodra ik thuis ben (zit nu op mijn werk) zal ik gelijk een paar gaan uploaden :sunglasses:

Doe je dr screenshots bij, dan kan ik ook meebuurten… :wink:

Ik probeer net ook eentje te uploaden, maar lukt niet.

Dan kun je hem uploaden op bijv CFC en hier de link plaatsen… Sneaky he.

 

Als je je link tussen img en /img (beiden tussen vierkante haken, maar als ik da voordoe gaat ie gek doen) typt, dan ken da!

Mm, wacht eens, ga em es ff zippen, zie nu pas dat die saves zo groot zijn.

Wiehieuw, het lukt, beetje dom van Clint :laughing: Ok, hiervoor zie je dus de startup en nu krijg je mijn huidige status te zien. Instellingen van deze game (die overigens een stuk leuker is dan de andere die ik aan het spelen ben, heb inmiddels al links en rechts wat oorlog gevoerd waarbij in die andere niet veel gebeurt) Americans, deity, 3 tegenstanders, huge map, archipelago en nog een stuk of wat instellinkjes :laughing: (werkelijk geen idee) Governor heeft zoals jullie zien de opdracht om iedereen happy te houden, workers op automated, dus ik kan niet winnen :laughing:

ok, heb ze verwijderd, ga het later nog eens proberen

Ok, heb nu uitgevonden wat er mis was met printskrien, waar kan ik die skriensjots opladen?? En wat wil je zien?? Ben over een uurtje weer terug.

Opladen op CFC kan bijvoorbeeld, maar op deze site ook. Er is ergens een thread voor :stuck_out_tongue:

Ik hbe het zelf nog niet geprobeerd, om duidelijke redenen.

en ik wil zien:

-powergraph

-city lay-out

-city inside screen

-unit count

-sliders

-diplomacy screen waarin ik kan zien wat je voor/achter ligt in techs… enzo…

Geez man, ik ben geen focking grafisch designer :laughing: En wat de hel zijn sliders??

tax/science slider

luxury slider

 

dat scherm wil ik ook wel zien.

 

Dus, design erop los :stuck_out_tongue:

ff kijken of dit lukt

Ik wou bijna commentaar geven op je tile improvement, maar daar kan je niks aan doen… K.Tworkers

MORE!

 

alleen dan in die ene thread van je…

:laughing: Ok, heb nu oorlog met de Germans, maar die hebben oorlog met iedereen. Loop wel wat achter in science, maar is niet zo erg. Zoals je ziet is het aardig verdeeld in de wereld. Heb alleen geen ene klote paard kunnen vinden, zit op meerdere continenten, maar ja.

Dat gaat niet in die thread, daar kun je geen bestanden toevoegen.

Als je dan ooit in die threads plaatjes wil plakken moet je via de CFC…