Inhalige Advisor

Als je naar het CFC gaat, en een post zoekt van ainwood staat er in zijn sig een link.

 

Hint: hij modereert het GOTM forum, dus daar vind je hem wel.

Conquest heb ik ook niet :grinning: .

Heb nu ook conquest gekocht, moet nu wel tot eind van de maand op bruine bonen uit blik leven… :laughing:

sjit, dan ben ik de enige de Conquest niet heeft… :unsure:

 

Succes met de bruine bonen!

 

:laughing:

Schaam je! Ga maar eens snel kopen dan.

als jij betaalt! Mn giro is 7903490 :grinning:

Ik ben van plan eerst Medieval TW te gaan kopen, Conquests kan altijd nog. Voorlopig ben ik even zoet met vanilla en PTW.

I’m so sorry I cant read the dutch

 

200441412524933829.jpg

Guys, Jongens, wie, who, heeft, has, een, a, vertaalprogje, translateprog, dat, that, beter, better, is, is, dan, as, die, the, van one, van, from, civlogob, (&*%**^%# :laughing:

 

Volgens mij zijn ze inderdaad nooit happy te krijgen, want in het spel wat ik momenteel speel heb ik ruim 2x zoveel resources als dat rijtje van jou en zelfs bij mij loopt die muts nog te blairen. Dat terwijl ik ruin 50& van de wereld in handen heb, +/- de helft van alle resources en minimaal 4 van alle natural en luxury resources.

 

CivIII - Regent - Persians - 1886 - Huge - 7 tegenstander. Alle Research gedaan en alle wonders die gebouwd konden worden zijn voltooid, bijna allemaal door mij. Romans, Germans & Frensh zijn reeds al weggevaagd. Die laatste was het leukst:

 

Dag lieve buurvrouw :wub: en zeer trouwe bondgenoot <_<, ik wil jou 6 gems eigenlijk graag hebben :laughing: ipv ruilen… :o Die! :angry:

 

Vanavond ga ik dankbaar gebruik maken van het pas aangelegde spoorwegnetwerk van mijn buurland Greece. De spelen zijn voorbij dus het wordt tijd voor een schoonmaak actie :rofl: Allah ICBM knalfuif :laughing: Kijk maar vast naar boven buurman :roll_eyes:

 

Ik heb geen verstand van dit spel en speel het pas weer sinds kort, maar het is me nog nooit eerder gelukt om voor 1700 al met Modern Armor rond te reiden. Nooit eerder met de Persians gespeeld, zijn deze zo goed?.. waarom lukt het nu wel?.. waar ik anders pas veel later over deze middelen beschik. Niveau? Geluk?

 

Groetjes, Novex

combinatie van wellicht