Inhalige Advisor

Mijn advisor moet wel de meest inhalige kapitalist zijn die er maar rond loopt. Een shot uit mijn laatste game (monarchy, Dutch, small-map, 2 tegenstanders uitgeroeid, 1 nog mee bezig, domination victory al behaald).

Inhalig_mens.JPG

Heeft ie zich aan je aangepast?? :wink: :stuck_out_tongue:

hahaha, klopt ja. Hier is ook een thread over geweest bij CFC een tijd terug. De trade advisor zegt nooit iets positiefs zoals de anderen.

Ach ik heb ook wel eens dat me geadviseerd wordt bijvoorbeeld meer steden te bouwen terwijl er werkelijk op de hele fucking wereld geen gaatje meer open is. Ze zijn niet altijd ff snugger zullen we maar zeggen. :stuck_out_tongue: <_

klopt, AI-achtige intelligence he… Science en military advisors zijn wel ooit tevreden…

Hier zouden ze bij civ4 verandering in moeten brengen, want als ik me niet vergis kon je bij civ2 ook al je advisors tevreden krijgen.

ik begrijp je niet. de ministers (zo heten ze daar) hebben in Civ2 toch geen ‘mood’… En die advisors zijn actief bij het bouwen enzo bijvoorbeeld, maar daaraan zie jeook niet of ze blij zijn of niet…

Ik bedoel de high council

owwww die ja. hmm die gebruikte ik aardig weinig. HEEL weinig

Ik gebruikte het ook nooit maar was wel grappig, zeker als je net in een anarchie zat :rofl:

Ik merk wel dat ik civ-II echt bijna niet heb gespeeld. Kan me der niks meer van herinneren als ik jullie zo hoor.

Het was ook niet echt een belangrijk onderdeel van het spel…

je kreeg een pop-up en dan kon je kiezen: ‘consult high council’ of ‘No thanks, too busy’

Jep, en als je zonder cd speelde maakte het niet uit, je kreeg toch geen council te zien :sunglasses:

Mm, klinkt errug vaag bekend.

ja dat was echt mooi! zoals ze dan door elkaar gaan schreeuwen :laughing: goeie ouwe tijd :stuck_out_tongue:

Ik heb echt zelden gehad dat mijn advisors happyzijn, maar ik trek me er toch niet zoveel van aan. Geven toch alleen maar domme adviezen. Handig trouwens is dat je nu meteen kan zien met welk volk je kan handelen, was eerder toch niet?

ik zal eens een IDEALE add-on vopor je opzoeken, van ainwood.

Die was voor PTW, maar denk dat ie C3C versie wel af heeft…

Ok, heb ook PTW hoor. Alvast bedankt

Heb je Conquests nog niet?