JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

zo hoort het!!!

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :laughing: :laughing: :laughing: :rofl: :rofl: :rofl: :sunglasses: :grinning:

 

Nederland Kampioen!!!

Ja Sure :laughing:

 

We zijn in ieder geval door :stuck_out_tongue:

haha die arme stakkers… die moffen :rofl:

Schade Deutschland alles ist vorbei… :stuck_out_tongue: :laughing: :rofl: :sunglasses: :wink:

En gelukkig ben ik in het echt net zo eigenwijs als hier, de eurootjes stroomden binnen vanochtend van alle weddenschappen :laughing: :rofl:

Ik had een toto georganiseerd voor mn familie met 1 euro inleg voor de wedtrijd NL-DU…en RAAD eens wie er heeft gewonnen?

 

 

Niemand… :laughing:

Ik had NL-LET goed, maar had verwacht dat die Mannschafft het ook nog wel zou schaffen…

Wat zeggen we dat we tegen Zweden doen?

2-0

2-0 voor wie?

 

NL - ZW…ehm…laten we zeggen : 2 - 1

 

helaas 0-0… maar voor het eerst in HEEL VEEL jaar hebben we de penalties gewonnen!!! :laughing: :laughing:

 

Nederland wordt kampioen!!!

Ik voorspelde 2-0 voor NL, maar wie durft er nu een voorspelling te do0en voor woensdag?

1-1, en we winnen WEER met penalties!! :sunglasses:

Woensdag? Ehm…1-1, en wij winnen met penalty’s. Hetzelfde als Chris dus. Delen we de pot?

 

:stuck_out_tongue:

1-0, Roy Makaay, 84e minuut

:rofl:

Nee echt, rond de 63e minuut komt-ie erin…

weer zo’n *&^^%& scheids… waarom niet Collina, :angry:

 

Naja, op naar het wk in 2006!! :roll_eyes:

Ik heb de eerste 5 min. van de wedstrijd gezien, daarna ging ik naar boven, het internet op! Ik moest vanochtend om 5 uur op (werk), dus ik had geen tijd om de wedstrijd af te kijken.

 

We hebben wat met de halve finale! We zijn (volgens mij) achtereenvolgens 4x in de halve finale uitgeschakeld bij grote toernooien! Da’s heel knap :stuck_out_tongue:

misschien dat mijn eerdere voorspelling: portugal EK nog uitkomt, waarschijnlijk wel…

Nou is het Portugal tegen Griekenland. Wie had dat gedacht?