Klein Duimpje-pref.

Vaak als ik een eerder (gedwongen gestopt wegens slaap) Game weer laad, ben ik even kwijt hoe ik al mijn strategi?n uitgezet had, heel handig zou ik het vinden als je met een muisklik, of shortcut zou kunnen zien waar de (eigen) Unit naar toe gaat (bv. ononderbroken lijn met pijl op bestemming), en vandaan kwam/genomen weg (bv. onderbroken lijn met symbool op plek van start). :idea:

Veel handiger…niet gaan slapen en uitspelen die hap, hehe. Ik weet ik weet, mag niet altijd van eega, hond, kat, baas, etc. maar werkt wel. :idea:

Tja…en als je nou eens omvalt van de slaap? Plus, maar dit is 'huis’afhankelijk, wanneer kan je een hele game uitspelen…bij ons in huis (met 1 game-PC, 3 Civ spelers), hebben we een (nacht!)schema, en ik weet dat als we met cheats spelen (veel units), er inderdaad behoefte aan hebben (zie Mika’s wens: Klein Duimpje-pref).

En met slaap spelen, leidt voornamelijk naar stomme beslissingen maken, of in mijn geval agressief naar de andere Civs toe spelen.

 

Dus…eh…moet ik concluderen dat iedereen zonder 'cheat’spelen er geen probleem mee heeft, en altijd weet waar zijn units naar toe gaan?