Lange wachttijd bij meer tegenstanders

ff vraagje (is eigenlijk ook een probleem): bij een game met veel vijanden en een grote map, is het dan normaal dat je zo lang tussen beurten moet wachten? Bedoel bij de games die ik meestal speel met 5 vijanden standard map ben ik zo weer aan de beurt, maar met die grotere mappen niet. Is dit normaal?

ja, is normaal.

 

Hoe meer AI, steden en hoe groter de map, des te trager het spel.

erg irri :angry: nou ja, dan maar geen 32 civs

32???

 

Ja dat kun je inderdaad vergeten… Of je moet ff de lokale supercomputer mogen lenen… Als je da mag, laat ff weten, dan rammel ik een paar simulaties jouw kant in, want die gaan hier traagggggggggggggggggggggg. En ik moet dr nog VEUL! :rofl: :roll_eyes:

:rofl:

 

was gewoon es ambitieus (moeilijk woord)

Lijken me wel coole games. Dan kun je echt gan ruilen als een meikever… Dan moet je echt een progje hebben wat aangeeft wie wat heeft. Check maar eens op CFC, ainwood heeft zoiets gemaakt, kei handig en geen cheat. Dan zou ainwood het ook niet maken, gezien hij GOTM moderator is…

ahhh, heeft Unforgiven De Geweldige een programmatje nodig om bij 32 AI’s zoiets bij te houden? Is hij toch niet zon groot man van de details als hij altijd beweerd… :stuck_out_tongue: :rofl:

haha :laughing: 32 AI bijhouden kun je wel zelf doen, maar je game zal al ontiegelijk lang duren (zeker met MM) dus alle tijd die je bespaart is ideaal. Heb je het progje al eens gebruikt? Relaxed joh.

mensen houden we het ff on topic?

 

als jullie het probleem met veel civs will bespreken adviseer ik jullie om een nieuw topic te openen.

wat eh…was de topic? :wink:

Topic gesplits en verpplaatst naar ‘technische dingetjes

 

Vond het ook redelijk off-topic, heb er maar een nieuwe topic van gemaakt :laughing: