Langer lijstje

He, kan dat lijstje met laatste posts als je op home klikt niet wat langer zijn?? Ik vind dat wel ?bermakkelijk om te antwoorden ipv continue te moeten kijken waar er nu weer een antwoord is geweest en nu het hier retedruk aan het worden is :roll_eyes: <_< kan dat niet meer…

Goed topic:D

haha ja Chris…

Ja, die gozer doet een beetje populair een site opzetten enevervolgens zie of hoor je em niet… :rofl:

Goed idee clint, is idd ook hoe ik kijk wat er nieuw is, hoef je de forum pages niet in…

Ja, en kan de tijd die staat tegen overvloeding met posten omlaag naar 15 seconde? Zou ook wel makkelijk zijn… :roll_eyes:

tja een beetje populair doen is best makkelijk ja…

 

ik zal het lijstje wat langer maken voor jullie.

Daarnaast heb je nog rechtsboven nog de link Toon Nieuwe Berichten, die hetzelfde doet…

 

Geen id hoe dat moet, ik zal de admin sectie maar weer eens een keer door ploegen.... :laughing:

Idd, die postvloedbeperking is ok, maar wel een beetje te lang soms. Komop Chris, waar hebben we jou voor… :laughing: :roll_eyes:

Wel even zeggen nog, lijstje is veel beter zo… :wink:

Jep, veeeeeel beter, we beginnen hier nu echt groot te worden :rofl:

dit is CHILL ja! Kun je meteen zien hoelang je bezig gaat izjn

Pcies, weet je dat je de komende zoveel tijd w??r geen tieten bij de MAC gaat zien…oh nee, da’s aan de andere kant van de wereld… :rofl:

en ze had weinig tiet…

dus die camglasses hadden ook geen zin?

nee, maar in die mac werkten meer meidjes… Betere kwaliteit dan hier in NL en dan heb ik het niet over het voer…

ga je deze nu ook sluiten? :cry:

Yep, doel van de thread is bereikt. We openen wel een nieuwe off-topic thread, k?