Lost Units...

Ik dacht dat je zei dat je niet op III speelde?? :roll_eyes:

HUH! Jawel, anders kan ik toch niet meepraten? IDe laatste tijs niet, eerst ff scenario civ 2 afmaken, zit ergens in de jaren 90 te oorlogvoeren… Vorige keer was het makkelijker, maar dat scheelde te veel. Ik denk dat dat emperor was ofzo. Deity is toch wel erg pittig met de neutrals. Maar ik heb nu Bucharest en Belgrade (WEER TERUG!!!), Athens, Oslo van de Axis. Ben met een bult howitzers bezig tegen Adolf. En hij doet dat niet terug, hij doet het met stealths… ook goed. Ik verlies dr wel eens van (meestal niet) , maar daarna is die stealth ook gone. Mijn howitzers winnen en trekken zich dezelfde beurt terug.

 

terug ON-TOPIC: mijn lost units scherm toont me dat ik nog niet zo gek veel verliezen heb. Mijn totaal is ongeveer twee slechte beurten vvoor de Axis…

Ik vond die opmerking ook al raar, maar volgens mij maakte je hem in de afgelopen dagen ergens. Zal wel anders bedoeld zijn.

Hee Unforgiven als ik het spel moeilijker voor je moet maken moet je het maar zeggen, dan mod ik het wel :laughing:

dit is nog steeds scenario van civ2, da weet je he? Nee, das mooi goed zo, ben aan het winnen. Heb nog geen 5% van de steden, nog geen 3% misschien, maar ik ga winnen! Ergens in 2050 ofzo

ik had steden moeten founden, maar ik wist niet dat het ZO lang ging duren. Had trouwens ook nergens echt veiligheid toen Churchill ff alliance cancelde enzo…

civ 2 kan ik ook moeilijker maken, dat heb ik vroeger ook uitgebreid lopen bewerken :stuck_out_tongue:

Ik zal het in de gaten houden, maar het is nu nog moeilijk zat. Ik ga wel winnen, da wel.

laten we het hopen…wie zet in?? :sunglasses:

Hmm, hij heeft het eerder gedaan (dat beweert ie dan tenminste) dus ik zie niet in waarom het hem nu niet zou lukken.

Neej, helaas Bink, maar daar heb ik dan wel weer genoeg geloof voor in die eikel. :stuck_out_tongue:

Nee, ik ga er ook niet op in zetten…

Ik moet eerlijk zeggen: Vorige keer LEEK het zo veel makkelijker dan nu… Was da emperor ofzo…

 

Alle leiders zijn tegen me en ik moet Winston zowat financieren… Deze keer is het IETS moeilijker, maar winnen gaat lukken