Lost Units...

Hey beste civvers :stuck_out_tongue:

 

Ik vroeg me dus af waarom er in Civ 3 geen grappig en toch best ‘handig’ lijstje meer zit van de Lost Units…

 

In Civ 2 was ie dr nog wel :wink:

Kon je goed een overzicht krijgen van wie hoeveel en welke units er 't loodje gelegd hebben :laughing:

 

Ik vond 'm in civ 2 wel handig…kon je zien hoe de verhoudingen liggen tussen 2 volken en hoe de strijd verloopt het realiseerd je of je in de pan gehakt ben of je tegen stander…

 

Maar hij mag van mij best terug komen in Civ 4 :laughing:

Was wel een grappige statestiek ja, ik zou hem ook wel terug willen zien :sunglasses:

Ja, klopt! 100% mee eens. Ik vind hem in de game in Civ2 die ik nog steeds (WO2 is nu bezig in 1988…) erg handing omte kijken hoeveel ik verloren heb…

Dus eigenlijk zijn jullie op zoek naar een statistiek voor losers??? :rofl:

hehe van de tegenstanders ja :laughing:

@clint: knappe jongen die zonder verliezen wint…

Nou, Bush lukt het niet in ieder geval :rofl:

vind jij Bush een knappe jongen dan? :rofl:

:rofl:

 

DANK JE :rofl: :rofl: :rofl:

ik was vergeten te zeggen: of een REloader

I BEG YOUR PARDON??? Als we gaan beledigen…

nee, OF een knappe jongen, OF een reloader… :laughing:

 

dan ben je dus een knappe jongen, maar ik geloof niet dat je 0 verliezen hebt. :stuck_out_tongue:

ah zo, nee naturellement niet. Ben overigens net met een potje SID begonnen… als je het over verliezen hebt waarschijnlijk.

zijn VET he, potjes SID!

op zich zou ik wat BAMSPEEDY heeft gedaan ook wel eens willen proberen. De AI produceerde 10 x zo snel als hij zoals hij het heeft aangepast…

eerste keer dat ik er goed voor ga zitten, we shall see. heb wel de voorwaarden enigzins in mijn voordeel aangepast (low agression)

good choice :rofl:

Mjaha, leek me ook. Kan nu aardig vooruit op deity en dacht het echte werk toch maar eens te gaan proberen :unsure:

zijn cooloe spellen ja, met SID. Ik meen da ik mijn laatste spel niet eens de low agression aan had. Het spel is ook nog niet uit…