Mededeling: Unforgiven op Texel

Ik weet dat jullioe me gaan missen, maar de komende twee weken ben ik er doordeweeks niet. Ik zit op Texel voor mijn vakantiewerk. Moet daar helpen iets opzetten, relaxed…

Ey, hou es op met al die slotjes in de off topic.

Jij hebt overal het laatste woord :rofl:

het heeft neit zo veel nut om tog threads vol te blaten. Dan verdrinken de NUTTIGE threads hierin en das niet echt wat we willen… toch?

 

En ik heb idd het laatste woord, maar ik zeg er nooit iets in waarop je zou kunnen reageren…

ofja, jij waarschijnlijk wel… :stuck_out_tongue:

Ik heb het alleen over de off topic draden.

ja, maar als we alle off topic draden open laten, dan verzuipen de NUUTIGE draden daarin in het home-scherm en das minder…

ok, misschien een apart draadje voor off topic niet in het home scherm??

je bedoelt een draad die volgebrald kan worden en niet in het home scherm als laatste forum waarin gepost is verschijnt… Da kan ik niet fixen…

mietje… :rofl:

thx

welcome

waar het om gaat, is dus dat Unforgiven er niet kan zijn. Na deze boeiende mededeling is deze draad komen te vervallen in een oeverloos gezwets, dat zo kenmerkend is voor Unforgiven en clint. Ze zijn erom berucht, en menig members van dit gerespecteerde en waardevolle forum houden wijselijk hun mond stil wanneer de twee weer symptomen beginnen te vertonen voor een frisse start van eindeloos geblaat.

 

“het heeft neit zo veel nut om tog threads vol te blaten. Dan verdrinken de NUTTIGE threads hierin en das niet echt wat we willen… toch?”

 

WIJZE woorden van een bekend lid van deze forum. Nu maar hopen dat hij, alsmede onze vriend clint, dit in praktijk zal weten de brengen!

 

In vol verwachting,

 

hoogachtend,

 

verblijf ik,

 

 

uw dienaar Bink.

Ben jij besodemieterd, ik wil naast al mijn wijsheid m.b.t. civ wel een beetje mijn dagelijkse onzinhier ook kunnen posten. :laughing: :rofl: :laughing:

Heb ik net zo’n mooi verhaaltje gehouden, waarin duidelijk, kort en krachtig de kern van de zaak heb weten aan te pakken, komt zo’n figuur zetten met: “ik wil naast al mijn wijsheid m.b.t. civ wel een beetje mijn dagelijkse onzinhier ook kunnen posten”…BLABLABLABLA!" :angry:

 

Whatever, dit is toch een Off-topicthread…:S

 

 

 

 

 

:stuck_out_tongue:

Heeeeejjj, ik ben Chieftain geworden! Word je zeker na de 30 berichten…op naar de Deity! Bloemen kun je afgeven bij mn huishoudster :stuck_out_tongue:

Pcies

je huishoudster => mammie?

 

enneuh, IK blijf in de OFF-topic met gezwets, maar da doet niet iedereen, zie (zag, nu niet meer) jullie posts in de aangewezen zwetsvrije thread… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

En je blijft een zeikertje :stuck_out_tongue:

AU, dat had ik van jou niet verwacht :rofl: