Heren, verheugd nieuws, op ??n hele mooie donderdagmiddag heeft MiChello hoogstpersoonlijk zijn nieuwe pc opgehaald. Om jullie een idee te geven waarom ik hier zo blij mee ben volgen hieronder de specificaties:
@ Bink: Een foto??? Ik weet niet wat voor info je uit een foto denkt te kunnen halen, maar goed, mij kast is wel grappig…
Dit is overigens de kast zonder alles er op en er aan zoals hij als afbeelding op internet staat, ik zal binnenkort ff met een digitale camera wat leuke foto’s maken en die hier zetten.
Kun je nu ook dat WOOII scenario spelen wat voor CIV3 geschreven is? En blijft het goed gaan met 31 civ’s als je verder in het spel komt, of wordt het dan toch slaapverwekkend?
Mooie PC MiChello !!! Ben namelijk zelf ok al een flinke tijd bezig om een nieuwe PC samen te stellen (mn huidige is ECHT te langzaam voor woorden, trekt net Civ 3…). Ik ga denk ik voor het einde van de vakantie wel iets nieuws kopen denk ik… hoop ik…
inderdaad leuk bakje. ik ga binnenkort ook wat nieuws kopen en ik heb daar nogal wat geluk mee want de volgende 6 maanden loop ik stage bij een computer winkel en ik mag alles wat ik wil tegen inkoopsprijs meneemen
oftewel ik heb straks een heel bruut bakje van 2000 pleuro d’r staan ofzo