MiChello's nieuwe pc

Heren, verheugd nieuws, op ??n hele mooie donderdagmiddag heeft MiChello hoogstpersoonlijk zijn nieuwe pc opgehaald. Om jullie een idee te geven waarom ik hier zo blij mee ben volgen hieronder de specificaties:

 

Moederbord: Abit NF7-S nForce2 S-ATA

Processor: AMD Athlon XP 3200+/2,20GHz

Intern Geheugen: 2x 256MB DDR/400 PC3200 Corsair

Harde Schijven: 200GB 7200 Maxtor 8MB/S-ATA

                            36GB 10000 WD 8MB/S-ATA

DVD: LiteOn SOHW 12x writer

                            LiteOn 16x/48x

Diskette(…): 3.5" 1,44MB Samsung (geen commentaar)

Voeding: 550W ATX Q-Tec Gold

Geluidskaart: Creative SB Audigy LS

Speakers: Creative Inspire P580 5.1

Videokaart: Radeon 9800 Club3D Pro 128MB

Cooler: Coolermaster AERO 7+

Beeldscherm: 19" CRT Flatron

Behuizing: DIABOLIC Gamer (Zwart/Rood/Wit) (Hij’s wreed)

Toetsenbord en Muis: Logitec Cordless Desktop MX

 

 

Dit is gewoon te vet voor woorden :laughing:

JA UND??? Ben je nu beter aan ut civvuh??? :laughing:

Ik civ nu surround met 31 civ’s en de laadtijd voor de AI als de eerste beurt voorbij is ligt onder de 15 seconde :stuck_out_tongue:

al die letters en getallen van de specificaties duizelen me! Maargoed, dat is hun manier om eem goeie pc uit te drukken :stuck_out_tongue:

 

Foto?

TeThurkan’s scenario al geprobeerd? Loopt da een beetje?

@Unforgiven: Nee, die moet ik er nog op zetten.

@ Bink: Een foto??? Ik weet niet wat voor info je uit een foto denkt te kunnen halen, maar goed, mij kast is wel grappig…

 

1086953375.jpg

 

Dit is overigens de kast zonder alles er op en er aan zoals hij als afbeelding op internet staat, ik zal binnenkort ff met een digitale camera wat leuke foto’s maken en die hier zetten.

Graag! Ik wilde gewoon ff zien hoe je kast eruit ziet, omdat je dat zo wreed vond.

:sunglasses: Mooi systeem!

Kun je nu ook dat WOOII scenario spelen wat voor CIV3 geschreven is? En blijft het goed gaan met 31 civ’s als je verder in het spel komt, of wordt het dan toch slaapverwekkend?

 

Ik ben benieuwd …

Henrik

Welk WO2 scenario? Die ik heb gemaakt of bedoel je een andere? Die ik heb gemaakt draaide op de oude pc ook al…

Ik dach ik reply ook maar eens een keertje…

 

Mooie PC MiChello :sunglasses: !!! Ben namelijk zelf ok al een flinke tijd bezig om een nieuwe PC samen te stellen (mn huidige is ECHT te langzaam voor woorden, trekt net Civ 3…). Ik ga denk ik voor het einde van de vakantie wel iets nieuws kopen denk ik… hoop ik… :roll_eyes:

inderdaad leuk bakje. ik ga binnenkort ook wat nieuws kopen en ik heb daar nogal wat geluk mee want de volgende 6 maanden loop ik stage bij een computer winkel en ik mag alles wat ik wil tegen inkoopsprijs meneemen :grinning:

 

oftewel ik heb straks een heel bruut bakje van 2000 pleuro d’r staan ofzo :stuck_out_tongue:

Naja ik moet het toch iets goedkoper doen:

 

SHUTTLE BAREBONE XPC-SN41G2V2

Corsair 256MB DDR333 32MX64 Value Serie, PC333, Cas 2.5

Athlon XP 2600+ 1917MHz BOX 333FSB

MAXTOR 120.0Gb 7200RPM 6Y120P0 8MB

NEC ND-2500 8x Bulk

Software Nero 6.0 OEM SUITE

Logitech OEM Deluxe Plus

 

Bij elkaar slechts 600 euri… maar wel weer ongeveer 10x zo snel als mn vorige, en twee keer zo klein :grinning:

barebone%20xpc%20sn41g2.jpg

Klinkt niet onaardig, mijne was wel wat aan de duurdere kant :roll_eyes:

Ey Michello, droom je niet naar van die kast??? :o

De kast is trouwens veranderd, heb nu een Antec Sonata besteld:

 

Sonata_3.4view_final.jpg

 

De rest is hetzelfde, afgezien van een ander moederbord natuurlijk, een MSI met de neiwste nForce2 chipset. Volgende week dinsdag/ woensdag heb ik hem :laughing:

uhm, michello, da ding is geen pc, maar een of andere outta space device. Mijn advies: weggooien voordat ie gekke dingen gaat doen…

Je bent gewoon jaloers :sunglasses:

:stuck_out_tongue: op de binnenkant ja!

Nare dromen ik zeg het je… :rofl:

natte dromen?