Nederlandse civ

Zoals jij wil :stuck_out_tongue:

He WJ, daar zal de NS blij mee zijn :laughing:

vast wel :stuck_out_tongue:

Maar als we nou het station naar hem zouden noemen, zou dat dan iets uitmaken voor de dienstregeling??? Ik bedoel maar, “scoren” ze daar dan ook eens mee??

Maar goed dat de NS als ex-staatsbedrijf zich niet mag meten met de groten der Frysl?n-ierde. . .

En als ze slim zijn doet de NS ook nooit iets met de naam Thialf (wat Winterkoning betekent, dat kunnen ze never nooit waarmaken).

 

Maar Thialf is een goeie naam voor 't Colloseum.

En weer wat geleerd. Is dat dan Fries voor winterkoning of een andere buitenlandse taal? :wink:

Maar goed dat de NS als ex-staatsbedrijf zich niet mag meten met de groten der Frysl?n-ierde. . .

 

[WJ die denkt datie grappig is mode]

Ik heb wel gehoord dat conducteurs in Friesland ok fries moeten kunnen praten. Das dus echt belachelijk, we kunnen ook een fries-afzeik mod maken

[/WJ die denkt datie grappig is mode]

 

:twisted:

Ok, WJ, veeeeeel succes met Vix en Mika :twisted:

Ik ben erg goed in het voeren van overtuigende betogen… volgend jaar rechten student dus ben vast aan het oefenen 8) .

 

En uiteraard ben ik ook lid van het HOF,

 

maar voor mijn eigen gezondheid geef ik de betekenis maar niet :stuck_out_tongue:

en gaan we nu weer verder met het topic? het ging over de nederlandse civ mod. :!:

Je hebt gelijk, weet iemand wanneer de nieuwe editor uitkomt waarmee je heel makkelijk die mods kunt maken? Want zo schiet het niet op natuurlijk.

 

Wat hebben we nu??

 

-Friese mod

-abe lenstra

-thialf

-schaatsen

-met een stok over de sloop springen (ik weet ff nie hoe het heet)

-enz

 

Ok moeten we gaan kiezen of we geheel nieuwe poppetjes enzo gaan maken (lijkt me wel leuk heb een maat die heel goed kan pixel neuken)

of gaan we gewoon door op de normale units :?:

 

We kunnen ook een andere techtree maken met veel nieuwe techs erin. Lijkt me een heel leuk project. Alleen we moeten ff wat informatie gaan verzamelen. Daar ga ik zo maar eens aan beginnen.

 

Ook heb ik de indruk dat het de laatste tijd wat rustig is op de site, kom op mensen we kunnen dit niet met zijn 2en.

 

Ik hoop dat er veel mensen gaan meedoen

 

Hallo,

Ik ben nieuw hier en probeer me wat door dit forumaal doolhof te bewegen.

Ik las iets over een friesche mod. Lijkt me wel leuk, Grote Pier, Douwe Egberts, Trijntje Rep, Dooie Kistinga en zo kun je natuurlijk wel even doorgaan. Aan plaatsen ook geen gebrek. Desnoods neem je de terpdorpen er in mee. Overigens lijkt me dat Sexbierum zeker deel uit moet maken van de friesche plaatsen.

groet,

Schollekop

Zo gaan we de goeie kant op, ik heb een nieuw topic geopend daarin kun je je wensen kwijt. We moeten nu dingen op orde gaan krijgen.

Dus wat willen we? Ook zelf buildings en units bouwen?? Dat lijkt mij een leuke uitdaging. De scripting komen we wel uit denk ik want we bekijken gewoon bestaande scripts en die modden we gewoon.

Ik ben niet zo thuis in de friese cultuur dus kom maar op met ideen

EERSTE post in het nieuwe jaar…de laatste post is van 12 Januari 2003!!

 

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

 

Kom op mensen, waar zijn jullie?

eh die website is uit de lucht ???!!! :o:unsure:

klopt ja, maar dat was wel te verwachten he :wink:

 

NB welkom op dit forum!