Nederlandse vertaling user guide ...

Ik heb de engelse versie van civ iv maar was benieuwd of er al een nederlandse vertaling van het boekje was. Is er ook een nederlandse language pack?

 

Ik heb een NL versie. We kunnen ruilen als je wil want ik was toevallig op zoek naar de engelse versie!

 

:rofl:

 

Thanks but no thanks – ik wilde mijn engelse versie houden (sorry).

Verreweg het grootste deel van CIV 4 (Single Player) heb ik vertaald in het Nederlands, met uitzondering van de Civlopedia en sommige helpfiles. Dit betekent dat je in principe alleen Nederlandse tekst ziet in het spel. Ik heb de site-beheerder een upload hiervan aangeboden, maar hij heeft hierop nog niet gereageerd.

Dus, mocht iemand hiervoor belangstelling hebben…

heb vrees ik niets gezien… wellicht weggefilterd of anders gewoon niet aangekomen… beetje goedkope hosting voor deze site :cry:

Bied anders nog maar eens aan: ypmania [at] gmail.com

Ik zou het graag willen posten op deze site!

 

Kan er mij iemand een nederlandtalige handleiding mailen aub?

Ik heb enkel een engelse versie.

 

Bedankt

 

antherm@edpnet.be

 

Hallo,

Ik heb Civ4 net gekocht en een Nederlands boekje.

Hierover ben ik persoonlijk niet echt te spreken: (bijna) alles is letterlijk vertaald, er staan een hoop fouten in (bijvoorbeeld 2x dezelfde tekst bij 2 verschillende onderwerpen).

 

Ik zou daarom graag mijn Nederlandse boekje willen ruilen met een Engelstalige! Wie “biedt”?

 

Of: heeft iemand de PDF versie van de Engelse handleiding? Die wil ik ook wel!

(er schijnt er ergens een te downloaden zijn, maar ik kan het niet vinden)

 

Groeten,

 

Dzjengis Kahn

Ruler of the Mongol empire

 

ik kan zo de engelstalige manual uploaden, mits jij voor mij de nederlandse hebt…

T?s PDF.

Email?? gjromeijn@chello.nl

 

greets

 

GJ