Newbies, beginners, maagden

Stel hier elke vraag die je maar kunt bedenken. Schaamte bestaat niet, we hebben allemaal moeten beginnen. En ik nodig alle meer ervaren spelers uit deze vragen ook een beetje serieus te beantwoorden ipv het gebruikelijke slap geouwehoer :laughing: :roll_eyes:

Hoewel ik zelf meestal degene ben met het meeste geklets…

In the beginning there was…

 

uhm ja serieuze vraag?uhm ja…

Waarom ze bij Conquests ‘bombard’ voor (catapults, cannons en ships) de mogelijkheid weg gehaald hebben dat je ook de improvements, in de stad die je aanvalt, kon vernietigen??

Voor vliegtuige is die optie r nog wel maar voorheen in PTW kon dat ook nog met boten en kanonnen(enz)!!

Of ligt’t aan patch 1,22 die ik heb voor C3C?

 

Of zit ik r gewoon naast? :wink:

RL-expl:

Vleigtuigen vliegen daadwerkelijk over de stad heen, dus kunnen selectiever bombarderen. Ik weet wel dat met moderne guidance systemen ook schepen en artillery preciezer kunnen bombarderen, zou mooi zijn als de optie voor hen beschikbaar kwam na een bepaalde tech. Ik denk dat dit zo’n beetje de motivatie is.

Hmm, dat dat met een tech aangepast wordt gaat niet zo makkelijk, dan zou je van de unit een hele nieuwe unit moeten maken nin de editer met andere stats…

Laat me raden wie mijn post heeft ge-edit… :angry:

:stuck_out_tongue: uhmmm, ikke?

Ey, ik was nog aan ut raden :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: Maar ik heb wel de wasmachine gewonnen denk ik zo… <_

klopt, dga je door voor de auto? Dan moet je de eerste vraag die hier door iemand gesteld wordt goed beantwoorden, haha.

 

Laten we deze thread wat chat-schoner houden, is makkelijker voor de vragenstellers

Ja, wie begon er in MIJN ZEER EDUCATIEF bedoelde draad??

Uhm, zoals ik het zo zie… JIJ :stuck_out_tongue:

Maar goed, kunnen we de storm aan vragen nog aan?

nauwelijks, ik denk toch, hoe goed dit ook bedoeld is, dat iemand een nieuwe draad begint als hij een vraag heeft…

Klopt, eerlijk gezegd heb ik dat ook zojuist gedaan. Mede omdat er veel off-topic gepost wordt in deze draad en mijn vraag in deze draad zal verdwalen.

Thread closed. De nieuwe blijft ON-TOPIC, ok?