Nieuswbrief Binnenkort

De lijn volgend om dit forum levendiger te krijgen heb ik het plan opgevat om maar weer eens een nieuwsbrief rond te sturen.

 

Nu is de vraag aan iedereen die dit leest:

WAT moet ik erin zetten om mensen ook daadwerkelijk weer actief te krijgen?

 

suggesties graag!!

Als Unforgiven’s idee doorgaat igg de resultaten van de GOTM, Misschien aanraders voor het dld van goede scenario’s of saves enz. Misschien mooie screenshots ofzo…Ook kun je iets van een spelelement maken, net zoals die draad met die quiz van Unforgiven. Ik noem maar wat :sunglasses:

Ja, en zeggen dat ik er ook altijd ben :rofl: :laughing: :stuck_out_tongue: :roll_eyes: :rofl:

wie ben jij ook al weer ? :stuck_out_tongue:

CLINT THE AUTOMATER :rofl:

:huh: nooit van gehoord :stuck_out_tongue:

Snap ik. Niet bij te houden he. :sunglasses:

Ik zou er in ieder geval in zetten dat het hier ranzig gezellig is. Vooral als iedereen zijn bakkus houdt en ik aan het woord ben dan he :laughing:

 

Owja en zet erin dat je niet moet automaten, anders krijgen we meer clints/clinten en dan word ik stapelgek… :stuck_out_tongue:

Eentje zijn er al 2 te veel om het maar zo te zeggen :stuck_out_tongue:

Mmm, het wordt tijd om weer eens wat skriensjots te plaatsen dacht ik zo. Ik zal eens ff een nieuwe draad met skriensjots only aanmaken. Ben nu wel met een aardige bezig wederom. (Moet trouwens zeggen dat ik na een beetje checken die Americanos steeds aardiger vind.

ja, ik wil skrienies, meer, geef, waaaah

maar hoe gaat het nu met je game,clint?

enne, de nieuwsbrief, hoe staat het daarmee?

Zou mooi zijn als er weer ouwe leden terug kwamen.

 

edit: sjoingejonge, ik was ff niet op aan het letten, nieuwsbrief lag al in een van mijn mailboxjes. Als dit niet werkt, moeten we denk ik gaan dreigen: ‘kom terug, of anders…’ :stuck_out_tongue:

Unforgiven, je bent vaag

dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen, hehe…

Ik ben niet vaag, ik ben een open boek, alleen niemand snapt de plot…

Ik hoef niet eens om een bevestiging voor mijn statement te vragen h?? :rofl:

Ik heb helaas nog niks gemerkt van effecten van de nieuwsbrief… Die Leute van vroegah moeten toch op een manier terug te krijgn zijn. Ze zullen toch niet gestopt zijn met civven, da kan ik me niet voorstellen… :roll_eyes:

Misschien niet met civven maar wel met posten, misschien vinden ze (terecht) het niveau wel te laag :laughing:

Pardon??? Dit zeer hoge niveau kan toch zeker niet ge-equatort worden… :sunglasses:

Moet je horen wie het zegt, haha :wink: