Nieuwe Avatars

Ik had van mensen gehoord dat ze ook graag zichzelf als leider wilde zien 8) , dus nu kun je ook kiezen uit plaatjes van de leiders :grinning:

Thanx! 8)

Ik had van mensen gehoord dat ze ook graag zichzelf als leider wilde zien

 

Toch wel een beetje uit het echte leven gegrepen. :grinning:

Toch net een tikkie te hoog gegrepen voor je Clint, zeker als PTW uit is… Meer nederigheid is dan wel gepast natuurlijk… :laughing:

 

Je hoeft niet al te onderdanig te worden hoor. Gewoon mij met meneer aan blijven spreken is ok. :rofl:

Mijn Queen is wel wat uit proportie, vergeleken bij de unit-avatars, is geen hoogmoed!!–>(mijn keuze daarvoor…). Als ik een pic. maak die iets kleiner is, kun je die daarvoor inruilen? (heb zelf geen weet hoe je zoiets op het web zet), of heb je tips voor avatars?

Kan iemand mij vertellen waar je die plaatjes kunt instellen want bij in mijn profiel kan ik geen plaatjes instellen als Avatar.

Alleen maar van die blije smilies, en dat is niet de bedoeling :wink:

 

Je moet wanneer je op het forum bent bovenaan de pagina op ‘profiel’ klikken (dus niet ‘mijn account’), en dan kun je onderaan de pagina kiezen voor een avatar.

Dank je wel, daar heb ik iets aan :wink:

Moderator action: unpinned

Laatste reply lang geleden, hoeft niet meer gepinned te zijn. De nieuwe avatars zijn niet nieuw meer. :wink: