Nieuwe patch voor PTW

Eindelijk kunnen wij normaal spelen tegen de rest:

 

Het volgende is geregeld in de patch:

 

Additions in v1.14f:

  • Added info about outposts to pedia entry for Masonry.

  • Added info about airfields to pedia entry for Flight.

  • Added info about radar towers to pedia entry for Radio.

  • Added information about upgrading units to civilopedia entries for Barracks, Harbor, and Airport.

  • Added status message for MP setup to tell when players leave the game.

  • Added code to update lobby when players are removed from the setup screen.

  • Added code to update lobby when the number of players changes on the setup screen.

  • Added support for Cut/Copy/Paste in edit boxes (chat, text boxes, etc.)

  • Added code to refresh lobby window when games are removed or updated.

  • When a player lags out, a message box will now come up after 5 seconds of them lagging. They are given 60 seconds to recover from this lag, and at any point any player can choose to drop them from the game.

  • When joining a multiplayer game, a join timer will appear letting you know that you are attempting to join a game. During this process you may cancel the join, thus aborting the attempt.

Ben benieuwd of het dan ook echt werkt. Tot op heden is het me nog niet echt gelukt een volledige game te spelen tegen anderen. Vanavond Red? :twisted:

Ik zie dat jullie PTW al gekocht(?) hebben. Is het de moeite waard? Ik overweeg om hem te kopen maar wil wel effe weten of het de moeite is. Zijn de SP improvements alleen al voldoende om hem te nemen of is het MP wat de klok slaat?

:?:

 

Alvast bedankt!

 

Tigger

Wat mij betreft zijn de SP mogelijkheden ook al leuk. Met name de verschillende extra manieren van winnen (elimination, waarbij je slechts ??n stad hoeft te veroveren om van de rest van de steden een rokende puinhoop te maken; capture the princess; etc.) zijn de moeite waard. Vervolgens ook nog wat andere units maakt het voor mij absoluut mooi genoeg. Wil overigens niet zeggen dat de MP niet als de sodemieter moet worden geregeld, maar dat zien we vanavond met de nieuwste patch wel weer. :!:

Thnx, ik wist niet dat die speelstijlen ook voor SP opgingen. ik ga hem maar kopen denk ik!

Was mij ook niet duidelijk toen ik hem kreeg. Maar in principiep is MP “slechts” een klein onderdeeltje van het hele verhaal.