Nieuwe theme voor op de site

Zoals jullie waarschanlijk wel gelezen hebben ben ik bezig met een nieuw thema, en ik zou het relax vinden als jullie met relevante (haalbare :laughing: ) ideeen/ kritiek komen om dit thema een beetje op te leuken/ aan te passen. Het is nog wel lang niet af, maar daardoor ben ik wel in staat om veel te veranderen 8)

Jaaahha heb ik straks reeds gedaan, maar toen via de feedback button aan de zijkant. Geen idee waar die is gebleven. Samengevat vind ik het er goed uitzien met uitzondering van de tekst op de achtergrond. Af en toe leest het een beetje (niet al teveel hoor) rottig. Moet je bekennen dat ik die silver layout ook niet verkeerd vind, maar deze spreekt wat meer ivm de game. Dus ok idee. :laughing:

Zoals jullie waarschijnlijk gezien hebben is nu het ‘Chronicles thema’ het standaard thema geworden. Zeg wat je ervan vind, en wat er aangepast moet worden

Misschien niet helemaal handig Chris dat je wel kunt replyen zonder ingelogd te zijn :wink: Dat was ik dus in die vorige reactie 8)

Is alweer veranderd… nu kunnen alleen geregistreerde mensen iets posten… 8) was ff aan t slapen of zo toen ik dit forum activeerde :?

 

BTW k heb heb het lettertype + kleur veranderd, bij mij is het zo goed leesbaar…

Ja precies, was ik toch niet zo kippig. Ik vind em zo prima leesbaar, verstaanbaar, hoorbaar, brandbaar…eh, nou ja, je snapt wel dat ik vind dat het er prima uitziet zo. :rofl:

Zoals jullie wel gemerkt hebben is het thema (alweer een tijdje terug) weer het goede oude ‘blue’ thema. Dit komt omdat het andere thema (chronicles) nog heel erg veel aangepast moest worden, en dat was ik ook van plan, ware het niet dat tussen door mn computer COMPLEET kapot is gegaan… :cry: :cry: :x :cry: (moederbord afgefikt ofzo…) En aangezien ik maar een arme student ben zal het nog wel een tijdje kosten voordat ik weer een beetje pc bij elkaar gesprokkeld heb :cry: . Dus ik denk dat qua grafische shit van mij kant de komende tijd niet echt veel te verw8en is…

is nix erg, ben allang blij met nieuwe server!