Nou ja

Moet je eens zien wat ik had

 

geen_lijntjes.JPG

Oke stelletje genie?n, waar zijn die verrekte lijntjes gebleven?

Vaag… :roll_eyes:

Humz? ja en je speelt nie eens als The Dutch! :rofl:

Hoewel die ‘nieuwe’ Inca’s ook wel goed zijn …met hun speciale scout met attack

Maar idd raar…zo zonder lijntjes… welke versie/patch is’t??

v 1.15

Simpel, je hebt de Inca en de Maya…Zuid-Amerikanen, conclusie: OPGESNOVEN :laughing:

Oke, das een heel originele reactie…BTW, Clint, ik zal je wat shots van deze game sturen, heb ik een tijdje terug al gestart en naar aanleiding van jouw uitdaging besloot ik hem weer op te zoeken. Niveau, zoals ik al zei, speel ik nog steeds monarch.

Graag, vind het ook leuk wat van anderen te zien…

Wat hoor ik snuift Clint? :laughing:

 

______// ?? :wink:

 

Michello: Maar idd Monarch zijn de leuke levels :laughing:

Maar 1,15 is al 8terhaald…heb ook gemerkt dat ik met de oudere versies vage situaties kreeg…jammer dat ik ze nie geskreensjot heb :ph34r:

Ja, PAARDESHIT… :wink: Oh nee, paardeNshit that is :laughing:

ja ja <_<

 

nee ik gebruik de ‘n’ al zo min mogelijk… ‘n’ op me toetsenbord is naar de klote :cry:

hmm, je hebt alle opties toch aangeklikt he…

 

Heb je zitten painten?

nee, ik heb niet zitten painten, ik kan je zelfs de save sturen dat je het zelf kan zien…als hij bij jou dan de zelfde fout geeft natuurlijk

Ik zie best veel “foutjes” in de games, dus editen is niet echt nodig. Als je op cfc kijkt kom je ook de ene na de andere tegen. Kijk ook even naar mijn post van gisteren.

die screenhot van mij was meer een AI cheat… Sowieso BIJNA ALLE AI steden hebben 2 cruise missiles… Das OF stom, OF een cheat

Ik kan me herinneren dat als ik een battleship in de buurt van zijn steden had ik net zo lang met CM werd bestookt tot ie gezonken was, al had de ai niet eens genoeg cappaciteit om er zo veel te bouwen…

niet tot hij zinkt, dr komen er VEEL op, maar niet altijd zinken ze. Ze hebben CM’s op subs en 2 in alle steden…

ja, maar toch niet 10 beurten lang iedere beurt achter elkaar…

Das die AI cheat waar ik het over had… Maar overdrijven maakt de zaak duidelijk, of niet? WELK battleship overleeft da 10 beurten? :stuck_out_tongue:

Een hele goeie :laughing:

Daarom bouw ik weinig battlesips in mijn civ2wwii game nu, als het meot AEGIS. Is soms ideaal in steden en in pre-stealh tijd om horder bombers te verdedigen. Twee stealth bomber vernietigen wel eens een AEGIS, met zijn doubled defense against air… :o