onder xp?

Clintje zijn idee…98 rules :sunglasses:

nou…loopt nog steeds snel vast

ik vat jullie werkelijk waar niet, heb al 2 jaar xp, nooit problemen mee. Nou ja, 2 keer, maar dat was omdat de eerste keer de pc in de fik vloog wegens slechte ventilatie met het gevolg van oververhitting, en de tweede keer had ik een SMART failure op mijn primairy master. Dat was dus een week terug :angry: . Maar met xp zelf nooit problemen. Ben niet anders meer gewend.

Ik heb er zelf ook weinig problemen mee… Voor Bill zijn doen is het zeer goed spul…

Zoals ik eerder al heb gezegd, het kan best watervrees van mijn kant zijn. Heb alles meer van horen zeggen en ben zelf zeer bedreven in 98 se. Ik zit nog steeds te dubben of ik naar xp overstap of niet. Het grootste probleem vind ik dat ik het gevoel bij xp krijg dat ik geen baas meer over mijn eigen pc ben. Probeer eens in dos te komen zeg…je hebt sneller een raket gebouwd soms. :laughing:

:huh: Start: Uitvoeren: Cmd

Ja, maar da komt doordat ik gewoon ontiegelendig snel rakettenkan bouwen.

En we zijn er weer, weer een thread gekilled… :stuck_out_tongue:

ik doe dat een keer en dan is het opeens niet geaccepteerd meer? Zal ik er eens een paar naar boven halen uit de beerput van de gekillde topics? :stuck_out_tongue:

Nou, doe dan :rofl: :laughing: :stuck_out_tongue: :sunglasses: :roll_eyes: :wink: :huh: <_< :cry: :angry: :grinning: :unsure: :roll_eyes: :ph34r: (dit moest ik van mijn zoontje doen) :rofl: :laughing:

Ik wou je post bijna deleten, tot ik las dat het van je zoontje moest. Ken hem niet, maar mag hem nou al. Drie jaar en dan aan het civven, ROCK ON! En nou zit ie ook nog eens op het forum!

Yep, alles wat z’n ouwe doet vindt hij ook fantastisch :wink:

ga eens MM’en dan! :rofl:

Bij hem gaat alles automated…zou ie eens een keer moeten veranderen <_

Hij is 3, bij HEM mag dat :stuck_out_tongue:

Ja Clint, alsof jij al mm’de toen je drie was :stuck_out_tongue: