Onoverzichtelijk

Luitjes, mijn grootste probleem bij civfanatics is dat het voor mij een doolhof is om iets te vinden. Dat is hier nog niet het geval, maar het aantal threads wordt meer en meer. Is het een idee om een map geschiedenis aan te maken en daar alle threads in te zetten waarop een week of drie niet meer is gereageerd? We houden overzicht en nieuwe members kunnen toch weer een hoop teruglezen.

Goed plan voor de verandering :rofl: Mee eens, als we net zo aan de slag gaan als bij fanatics dan wordt het idd een tyfuszooi.

BULL. Bij de CFC kun je vinden wat je wilt. Alleen maar wat woorden uit de titel onthouden of uit de tekst van een paar posts en de zoekfunctie gebruiken (doet t weer). Anders kun je anderen vragen (binnen 5 minuten heb je je thread). Veel belangrijke dingen staan in de war academy.

 

Klopt dat het hier nog overzichtelijker is, maar ze zitten daar met 40000 leden (niet allen actief, inderdaad) die maar wat raak posten. Sommingen die helemaal niet letten op wat ze waar posten etc. De mods daar doen het aardig goed IMO. Zoals bijvoorbeeld deze thread. Deze moet niet hier, maar in de een site feedback forum :wink: :laughing:

Ja Unforgiven, maar zoeken is moeilijk en tijdrovend :stuck_out_tongue: misschien ipv een geschiedenismap meer een systeem dat lijkt op windows>mapinstellingen>beeld>details, ik weet niet of zoiets zou werken maar je brengt wel de zaken op orde

Ik heb weinig problemen met de zoekfunctie daar. Heb een redelijk geheugen dus herinner me altijd de threadnamen wel. Maar wat je voorstelt zou inderdaad ideaal zijn ja.

hee, ik mag dan misschien volgend jaar gaan studeren, maar dom ben ik nou ook weer niet

Zei ik dat dan? :roll_eyes:

Ik bedoelde alleen dat als je af en toe hele passages onthoudt dan heb je vanzelf als enige goeie treffer de thread die je zoekt. De meest waardeloze dingen onthoud ik dan per ongeluk. Niet de dingen waar het om gaat, maar de troep die er omheen staat. Net als bij mondelinge tentamens. Vraagt die gozer iets en an kan ik het niet zeggen. Ik kan hem zeggen welke painga het is, of er een plaatje op de pagina staat, welk deel van de pagina, linker of rechter zijde etc, maar waar het om gaat weet ik dan gewoon niet. Echt frustrerend, maar meestal wel lachwekkend, dus dan is de rest van het tentamen wat gezelliger.

weet je, dat is iets waar ik ook mee zit, ik onthou de meest maffe feitjes, maar het heeft me wel door de middelbare gesleept.

yep, kan zeker helpen… Magnetohydrodynamica, geen idee waar hij het ff over had, maar toen ik wist welke theorema’s wanneer waren bedacht, keek die vent me aan alsof ik alles uit mijn kop kende… ideaal…