oude knarren?

Jij bent hier absoluut de koning van de afkortingen. Ik denk dat ik gewoon een beetje te oud wordt voor al die afko’s. Vind het absoluut makkelijk, maar ben nog van voor het computertijdperk, heb mezelf al veel te veel moeten leren :stuck_out_tongue:

had ik ook, ben ook al 22 :laughing:

Maar na deze ‘study’ naar de betekenissen krijg ik bijv nog steeds vaak sms’jes die ik niet begrijp…

 

iemand aanvullingen voor de ‘oude knar(ren)’? :rofl:

Geloof het of niet, maar deze kant is al 35…En nooit te oud om te civven en slap te ouwehoeren… :sunglasses:

Moderator action: deel veplaatst naar off-topic

 

Dus ik neem aan dat jij het niet bent, die foto die je als avatar hebt :rofl: ?

Nope, die is 3. Maar wel net zo bijdehand als z’n ouwe :stuck_out_tongue:

als je dat hier nou eens van tevoren had gepost, of dat wel zo’n goed idee was… Dan zal ik maar geen kinderen voortbrengen, anders zitten die strax met zijn 2en op het forum…

want de mijne gaat civven, anders krijgt ie/ze geen eten…

Vorige week werd ik gebeld door mijn wij…eeeuh vrouw, die vertelde dat meneer vrolijk achter civ zat en “die manntejes” ook wel eens zou besturen…wat hij ook deed!!! Je gelooft je ogen af en toe niet.

3 en dan al aan het civven! COOL. Ruilen?

 

deal:

-we want: menneke

-we offer: wines, silks, dyes, gems, iron, uranium, more of this junk, 100gpt en de technology: abbreviations…

GFYS (toevoegen aan lijstje van abbreviations, go fuck yourself, best een aardige afko vind ikzelf :rofl: ) Nee, daar istie veel te waardevol voor (denk aan hulp bij civven als pa 70 is :roll_eyes:

Ik hoop dat je weet dat mijn attitude nu verandert he… :rofl:

 

 

of we onderzoeken genetics en manipulation, gooien dat bij elkaar en dan kanne we dr nog een maken…

Is absoluut de moeite. Had een paar jaar geleden daar nog andere gedachten over, maar TROTS dat ie nu is :laughing:

Geloof ik meteen ja. Die mennekes doen je altijd na enzo he… je mening is heilig, doen alles om je onder de indruk te krijgen. Ik heb dat met mijn neefje, kei vet. Belde ik m op zijn verjaardag op, heeft ie de hele dag niks anders meer gezegd tegen bezoek dan dat ik gebeld had… Wel DRUK is ie… ben wel blij dat ik naar huis kan soms en rust heb… :rofl:

Believe me, iemand die de hele dag zegt “Papa kan ALLES en Papa weet ALLES”…HELEMAAL TOP :stuck_out_tongue:

Precies. Ook als pa aan het klussen is thuis en ze mogen af en toe een keer een spijker aangeven… TOPDAG voor ze. Het is waar: een kinderhand is gauw gevuld.

Maar dan worden ze 13 (meisjes), 14/15 (jongens) en dan is die hand niet meer vol te krijgen!

Mijn beeld van jou Clint is nu ook compleet veranderd. Ik moet zeggen dat ik wel van de computergeneratie ben, en ook bij die van de afk. hoor, hetzij niet zo intensief. Maar ja, ben dan ook pas bijna 19.

Over kinderen:

Mijn moeder is oppasmoeder en ik heb in de afgelopen jaren al heel wat grut voorbij zien komen. Op het moment hebben we een oppaskind (Byron, net 2 geworden) die altijd als ik aan het gamen ben bij mij op schoot mee wil kijken (de comp staat beneden :huh: . Ik was Civ aan t spelen, wijst ie ineens naar het scherm en zegt “Vliegtuig”. Wijst ie de Build-Airport optie van mijn worker aan, PRACHTIG. Hierna ben ik al mijn units met hem gaan doornemen. “Kijk Byron, dit is een Tank. Zeg maar Tank.” En een lol dat ie had, echt met een woord geweldig. :rofl:

Ik had mijn neefje op schoot met Diablo2. Drukt op allerlei knoppen, was bijna 2 jaar dacht ik… Ik zei nog: je moag overal op drukken behalve op de ‘d’

En zonder aarzeling, kaarsrecht naar die knop toe, niet te geloven… Wel cool, dat wel

Heerlijk voorspelbaar kleine kinderen. :rofl:

 

En nu? :laughing:

goeje vraag :huh:

Nu? Lief zijn! Anders moet ik mijn virtuele honkbalknuppel uit de kast gaan halen… Das een van de tools die je krijgt…