Over je titel

Ik begrijp dat je naarmate je meer posts hebt dat je titel veranderd, maar bij hoeveel posts kun je deze zelf veranderen?

ik denk niet dat dat kan…

Zou wel een idee zijn natuurlijk

yep, ik vind het ook wel leuk op CFC

Ja, dat is ook wel leuk, maar af en toe ook wat verwarrend. Er zijn daar al verschillende discussies geweest over verboden woorden in de titels, zoals: “leader”, etc…

Klopt. Boeit me ook niet ZO veel, zolang ik mijn avatar maar heb :wink:

De ‘d’ is alleen een beetje vreemd in het plaatje…

Als je er redelijke afspraken over maakt lijkt mij dat het toch moet kunnen

Is ook zo, maar titels zijn niet het belangrijkste. Eerst een soort van War Academy (CFC) op de site zien te krijgen. Ik zal wel eens een paar dingen in elkaar kletsen als ik thuis ben.

moeten even een paar koppen bij elkaar gestoken worden over een goede bruikbare inhoud lijkt mij

Volledig mee eens. Ik wil mijn bijdrage best doen. Mijn eerste prioriteit ligt echter bij het uitschijven van ten eerste: mijn stageverslag, NOT :laughing:

Maar bij de Deity Neutrals.

Iedereen is trouwens uitgedaagd om het te proberen. Niet de post lezen dan, das een spoiler in dat geval

hoe lijkt je het idee waarmee ik zit te spelen, om een scenario te maken dat volledig gelijk is aan dat originele civII scenario? Ik heb even gekeken maar het moet mogelijk zijn.

ik zelf vind het niet echt iets nuttigs om zelf je rank te maken.

 

maar er kan natuurlijk altijd over nagedacht worden.

Is wel een cool idee ja! Moet zeker mogelijk zijn, nu kun je Duitsland eenvoudig zelfs echte Panzers geven!

 

@ metallica van The_Unforgiven, haha … nr 4 van de CD The Black Album (Metallica)!

Echt nut heeft het niet om zelf je rank te maken, maar het is wel geinig. Ik bedoel… wat is het nut van een signature? Juist, ook nul, maar zijn wel leuk.

weet ik unforgiven :grinning:

 

maar een signature zit op elk forum, en je kunt er altijd iets nuttigs in zetten als je dat wilt.

Ja, ho eens, DAT wil ik niet :stuck_out_tongue:

WTF voor nuttigs zou je er in zetten???