Paar scenario's in gedachten

Hoi jongens ik had net gespeeld en aangezien de geschiedenis van turkije zou het me leuk lijken als een cenario wordt gemaakt over de Turken waarbij ze met Ankara tot aan Wenen moeten komen.

 

Of over de spanning in de eerste wereld oorlog waarbij Duitsland,Oostenrijk,Turkije en Bulgarije tegen Groot Britannie, Frankrijk,Rusland,Italie en Griekland tegen elkaar moet vechten in die tijd. :laughing:

1e wereld oorlog is denk ik niet zo gewild.

 

maar zou misschien wel leuk kunnen zijn. vind scenarios altijd leuk om te spelen.

 

veel scenarios met de dutch zijn altijd goed :grinning:

Ok wat vind je van dit…

 

Tweede wereld oorlog, Nederland moet tegen de duitse machine verdedigen en ook tegen japan natuurlijk.

 

De gouden eeuw, Nederland moet alle andere landen voor zijn met handel en kolonies.

 

De tachtig jarige oorlog, Nederland moet onafhankelijkheid krijgen van Splanje.

 

Napoleon, Nederland samen met Frankrijk moeten ze tegen Engeland, Pruisen(een deel van duitsland), Oostenrijk-Hongarije en Rusland.

 

Toch zou ik wel willen waar Turkije meedoet. Ik heb ook nationalisme.

Of 2004:

Duitsland en Frankrijk overschrijden voor de 4e keer op rij de begrotingsregels en nederland stapt uit de EU en begint samen met Engeland een oorlog…

Maar tja zijn ze wel sterk genoeg en trouwens zomaar oorlog komt niet meer in europa zo makkelijk tenzij een gek als hitler weer een oorlog begint. :cry:

 

Eigenlijk heb ik nog een goede cenario bedacht, waarom geen oorlog waarbij je navo tegen de warschouw pact moet vechten dan zit Nederland en Turkije erin.

 

Lekker ja, die twee kleine k*t landjes tegen de moffen en de fransozen. Zijn we ook weer snel uitgespeeld. <_<

Tja wat kan je er aan doen Belgie en Luxenburg binnenvallen dat zou grote ontevredenheid in de wereld veroorzake. :roll_eyes: