moderator, WIJ willen een slotje!
Maar niet doorvertellen dat we dat allebie willen, want dan zijn we het weer eens
moderator, WIJ willen een slotje!
Maar niet doorvertellen dat we dat allebie willen, want dan zijn we het weer eens
K.T!!
WHAAAAH, ben ik het WEER mee eens
Als je gewoon ophoudt met posten is de draad gesloten. Punt.
Je bedoelt EXACT wat clint en ik gedaan hadden voor jij hem weer oprakelde?
Je moet je muil houwe. Punt.
menneke, niet zo’n grote mond… ik weet je te wonen he
Ik weet zelfs hoe je eruit ziet, haha
En toch durf je zo’n toon tegen me aan te slaan, levensmoe of niet
haha, goeie
levend wel, moe ook, maar levensmoe niet…
en nog extreem bijdehand ook nog, jij moet echt uitkijken als je hier in de buurt komt
Klopt, hoor ik overal, extreem bijdehand… Is ook lang geleden dat ik uitgeluld was…
Maareh, let’s try to get a bit more ON-TOPIC???
Is er een topic dan?
mods alles laten sluiten en nieuwe openen is het beste…
Ja, en een apparte turn based draad ergens starten voor clin jou en mij om slap te ouwehoeren
Sounds good, waarom niet gewoon een slap ouwehoer draad voor iedereen.
Ik vrees dat we daar erg dominant zouden zijn , is ooik weer niet leuk voor de rest. Maar we hebben zeker draden of misschien zelfs een appart deel van het forum nodig voor dat gezwets, het loopt anders een beetje uit de hand.
achja ik heb geen problemen
Maar dat paleisje bouwen blijft toch die nostalgie naar dat ouwe maar goeie Civ1 niet waar? goed voor je ego als je paleisje helemaal af is
Ik verkocht mijn paleis in civI altijd meteen de eerste beurt, kon die 800 goud altijd prima ergens anders voor gebruiken
kon dat? maar zorgt dat dan niet dat de functie van capital weg is en dat corruptie ‘weeldig door het land tiert’?
Weet ik niet van Civ1, te lang geleden, maar ik raad het af voor Civ3…