Paleis

In Civ3 mag je,als je het goed doet, je paleis uitbouwen. Nu speel ik Conquest met Marla’s WorldMap (260*260) en is deze optie :roll_eyes: verdwenen??? Weet iemand of dit normaal is, in de handleiding kan ik hierover niks terug vinden.

NEE, je kan je Paleis niet meer uitbreiden… in Conquest, en je kan bevoorbeeld ook niet inzoemen op je stad. wel jammer, maar ach wat maakt het uit, al de nieuwe opsies maaken dat echt wel goed!!! i am out :sunglasses:

Gelul, ik heb conquests en ik kan het ook, het ligt idd aan Marla’s game

ik heb nog een foutje gezien in het spel: als je 1 van de nieuwe wonders bouwt, zoals the temple of zeus (in een normaal spel, niet in scenario) staat die niet in je stad als je op view klikt!!! Erug flauw!!!

klopt, is met al die nieuwe gebouwen zo…helaas.

erg jammer, ja! Nadat ik een wonder heb gebouwd wil ik graag ff relaxen en ernaar kijken…jammer

Doe ik eigenlijk NOOIT. Kost me teveel tijd, haha. Die stop ik liever in MM :rofl:

jaaaaaaaa, maar jullie spelen op hoger niveau!

Dat maakt niet uit, ik kijk zelf ook regelmatig naar dat soort dingen :wink: . Unforgiven is gewoon een beetje een ongeduldig haastig zenuwenlijertje :stuck_out_tongue:

:rofl: ach ja, dat heb je soms

ik zou nou een partij beginnen te flamen en schelden, ware het niet dat er wel enige waarheid in zit :rofl: Alleen dat ‘beetje’ moet je weghalen!

 

Zo ben ik straks ook weeer bezig: vlugvlugvlug, want ik moet eigenlijk mijn thesis schrijven, maar ik denk dat die veel gaat lijden onder Civ2/3…

Ik heb nog steeds de ijdele hoop dat ze dat paleis ook nog eens een echte functie gaan geven. Momenteel snap ik absoluut niet wanneer je nou mag bouwen en wanneer niet, volgens mij is dat behoorlijk aan willekeur onderhevig. :unsure:

meestal krijg je je eerste uitbreiding na een militaire overwinning...van een barbarian ofzo!

 

maar ik was wel erg blij dat het kasteel uit civ1 terugwas, troonkamer in civ2 was niks aan!

Mmmm, zou kunnen, maar ik krijg geregeld ineens de mogelijkheid om bijna m’n hele paleis te bouwen (na een turn of tachtigduizend) :wink:

ja, dan heb je geen melding gekregen ofzo, kun je ineens meerdere delen bouwen, klopt.

Paleis, nutteloos, boeit me niet. Kost tijd, haha!

Ik hoop ook dat er een nut aan komt in Civ4!

het paleis heeft al nut! herrineringen op halen hehe…ah civ1… :roll_eyes:

Dat zeg ik. Ik vergeet altijd om dat kloteding uit te zetten, maar ze zouden daar wel eens een functie voor kunnen bedenken en er anders gewoon vanaf stappen.

We zijn het een keer eens in een thread, clint!

Als ik paleizen wil zien, zoek ik wel op i-net! Ik wil civven als ik da spel aanzet!

Pfoeh, maar gauw een eind maken aan deze draad, anders denken de mensen (welke mensen???) nog dat we elkaar gelijk gaan geven. :rofl: