patch

Ik heb gelezen dat er een patch is verschenen voor Civ 4. Ik heb op het engelstalige forum veel problemen gelezen over het installeren en gebruiken van de patch. Voordat ik de patch ga downloaden en installeren zou ik graag willen weten wat jullie eventuele ervaring hiermee is.

 

Groeten Piet

Alloa!

 

ja ik heb de patch nu ook! en 't werkt nu wel super :laughing:

 

ik had 'm eerst gedownload via CivFanatics maar die werkte niet… vanwege 't feit dat dat een Americaanse versie was…

 

Maar in 't spel zelf kan je versie laten updaten en gaat alles vanzelf! en wel de goeie versie!

 

:laughing: tot nu toe nog geen problemen gevonden… alleen als ik HEEL laat in t’ spel zit dat me pc crashed vanwege dat we te weinig geheugen is… maar ik heb zelf 1 GB aan ram :angry:

 

maar goed sux6 :laughing:

 

Ik heb de patch gisteravond gedownload en ge?nstalleerd. Het spel op zich werkt prima. Ik heb nu alleen problemen met het beginfilmpje; dit wordt heel langzaam getoond en zijn vrijwel stilstaande beelden. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

 

Mvrgr Piet

 

NB Er gebeurt niet veel op dit forum. Zijn er dan maar zo weinig nederlandse CIV4 spelers?