PC denktijd

Waarom is het toch dat als je chieftain speelt de pc er als een idioot doorheen gaat (zelfs als je met 16 tegenspelers speelt) terwijl op bijvoorbeeld deity (met 3 tegenspelers) elke beurt een uur duurt? In mijn beleving is er toch niet zo heel veel anders te doen dan beurten berekenen, goed er komt iets meer strategie bij kijken, maar je zou denken dat de AI dat niet anders berekent… :roll_eyes: :cry:

Een UUR??? :o

 

ik speel nog op regent met eh…iets van 5 tegenstanders (ja zijn paar weg dus weet niet precies) en het gaat redelijk snel.Maar een UUR??? ik weet wel dat als je met veel gaat dat het heel lang duurt maar met 3 lijkt me toch wat onwaarschijnlijk?

He bijdehand, wel eens van een overdrijving gehoord :wink: Maar start voor de gein eens een spelletje chieftain op met veel tegenspelers en speel een beurt of 50. Start dan hetzelfde veld nog eens op op Deity niveau met 3 spelers en je merkt al in de eerste beurt wat ik bedoel.

Ik denk dat het aantal random actions van de pc omlaag gaat bij een hogere difficulty en dat daarom de computer langer moet denken.

srry over dat bijdehante :stuck_out_tongue: ik was niet meer helder :laughing:

 

maar ik hoop wel dat ze aan dat ?pc denktijd? wat gaan doen in civ4!!! moet wel!

Waarschijnlijk niet. Civ4 zal nog zwaarder worden omdat ze natuurlijk wel vooruitgang moeten boeken. Ga er maar van uit dat je voor Civ4 een betere computer kan gaan kopen.

Heb net een nieuwe, daar kan het echt niet meer aan liggen.

ik hoop voor je van niet…

wat Mich zei, de pc denkt beter na, Gaat meer opties langs en dergelijke volgens mij