Piracy

ja gelukkig wel maar ik moet er uit met mijn fietsje want mijn spieren moeten los

dus moet ik oefenen zit wel een motertje op want zoveel kracht heb ik niet maar wel leuk

zal wel een foto van dat ding sturen is uniek zijn maar 2 van in nederland

trouwens hier is heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel SOFTWARE GRATIS weet niet of het mag maar wel interressant

 

Moderator Action: Uhmmm nee, dat mag inderdaad niet… :wink:

Thread verder voor vragen bij het veranderen van difficulty.

SORRY MIJN NEDERIGE EXCUSSES AAN IEDEREEN IK WIST HET ECHT NIET

Is al goed, maakt bijv. niet zo heel veel uit als je het via mail verstuurt (mag eigenijk ook niet), maar het mag nergens zo staan. Staat op veel plaatsen zo, maar het mag officieel niet.

dus als ik iets nieuws vind heb of iets heel lekkers kriminineels illiegaals dan mag ik het niet met iemand delen

voorbeeld : ik heb een sateliet van nasa en mag die met niemand delen omdat dat niet mag

ik vind??? een nieuw progje wat in de winkel 100 euro kost en mag dat niet met jullie delen

ik heb een mooie civ4 voor hij in de winkel ligt en mag hem niet delen met jullie

ik heb een film die nu in de biosskoop draait :::::starwars bijv en jullie mogen hem niet hebbenm

zoiets

Jij mag in principe zelf de illegale versies van de programmatuur / films / muziek niet downloaden en degene van wie je het hebt, mag het niet ter beschikking stellen. Het is in principe niet zo heel erg, maar op een forum piracy-sites posten is meestal niet zo’n goed idee.

maar als ik iets leuks tegen kom en denk hier heeft de jeugd hier misschien wat aan dan mag ik dat niet in het forum zetten om het kenbaar temaken

hoe doen jullie dat dan want ik snap het niet het staat tcoh op internet en iedereen kan er bij en het downloaden

en ik mag het jullie niet vertellen

WAT ONTIEGELIJK STOM ZEG

Is ook stom. Het is niet te controleren als zulke dingen onderling verspreid worden, maar een forum is openbaar, vandaar. Ik geef geen hints, maar e-mail daarentegen is niet openbaar… :wink:

dus als ik denk dit is interessant net als die andere die ik hier perongeluk op zette dan kan ik het beter naar 1 toesturen

dan bereik ik maar 1 persoon en ik vind zulke dingen kun je best delen met anderen bovendien die beruchte pagina staat er maar even op dan verdweint hij weer hoe bereik ik dan mijn CIV vrienden zo snel

er staat zo vaak leuke en bruikbare dingen op het is toch helemaaal niet kraaken of hakken of zo

ik sie het kwaad niet

Het is geen hacken nee, maar vergelijk het met diefstal. Het kopen van gestolen goederen is ook strafbaar, ook als steel je zelf niet. Ik ben er zlef niet tegen, tegen die programmatuur, maar op openbare fora moet je ermee opletten, das alles.

oke ik zal het nooit meer doen

heel misschien vind je wel eens wat in je mail

 

je mag films en muziek downloaden. je mag ook programmatuur downloaden mits het free of shareware is. of uiteraard een demo :stuck_out_tongue:

 

wat je niet mag doen is films en muziek uploaden.

het staat dan gewoon op internet ik doe toch niks verkeerd als ik de tip geef waar het staat

ik bedoel ik bied het niet aan jullie downloaden het niet van mij

het is toch gewoon iets als ik zeg he jongens bij die winkel is de nieuwste versie van civ het goedkoopst daar moet je wezen

ik neem aan dat als ik een gekopieerde versie van civ4 hier had en gezegt had van wie wil hem dat dat misschien wel een schande zou zijn maar er is al zoveel wat gekopieerd word

tja [ unshared ] weer soon prachtig woord maar goed ik geef het jullie toch niet ik zeg alleen maar dat er wat is

ik lees nu harry potter deel 6 zoiets mag ik toch wel zeggen ik geef jullie het toch niet

Het is over het algemeen beter om fora schoon te houden van piracy en dergelijke. Je hebt inderdaad gelijk dat jij en ik dan niks fout doen, volgens de regels die er nu zijn (zie post van metallica). Maar dergelijke regelingen zijn aan veranderingen onderhevig. Je zou het ook zo kunnen bekijken:

Software is intellectueel eigendom. Het verkopen van illegale versies, maar het kopen (heling) ook.

Als iemand gehackte versies ergens van wil, hoef je maar met limewire/kazaa/bittorrent te zoeken en je vindt het wel. Het promoten van sites met die dingen is echter wat raar voor op een forum.

ooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeee

zal het nooit meer doen

BELOOFD

maandag eerst weeer opname ziekenhuis

groetjes

Is al goed joh.

Ik zal deze thread een slotje geven om hem langzaam naar beneden te laten zakken :wink:

 

Moderator Action: Thread Closed