Play the Dutch!

Zoooooooooo, net gisteren begonnen met een spelletje conquest. Jaja, in Engeland hadden ze em nog steeds liggen op het vliegveld, dus meteen maar aan de slag. Natuurlijk met de Nederlanders, aangezien een beetje nationalisme in deze tijden best welkom is :ph34r:

 

Voordeel is absoluut de eerste naval unit die je direct krijgt, nog voordat je een galley hebt, aangezien deze in no time je continent blootlegt aan de zijkanten zodat je weet waar je over lult. De swiss mercanery die als verdediging absoluut de moeite waard is, is ook zeker een voordeel. Monarchy is je favo government, en de nieuwe wondertjes zijn ook wel aardig. Let even op dat als je de tempel van Artemis? (weet ik ff niet meer uit mijn hoofd hoe dat ding heet) bouwt, waarbij elke stad automatisch een tempel heeft. Als deze nl. obsolete wordt, zijn ineens ook al je tempels weer verdwenen, dus direct ff bouwen dan.

 

Ok, ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Ben even begonnen op Warlord niveua, zodat ik in elk geval zeker weet dat ik alle wonderen kan bouwen en op mijn gemak kan kijken wat wel en wat niet te doen. :roll_eyes:

 

Clint

Hay die Clint :laughing:

 

Wist niet dat je Conquest al had? :roll_eyes:

Maarre ik koop 'm denk gewoon origineel :laughing:

 

The Dutch zijn idd leuk om te spelen, ook van wege de nieuwe extra’s dat ze krijgen: Seaefaring & Agricultural (Waarom ze niet Commercial zijn vraag ik me af :huh: ) Maar goed beetje Nationalistisch is altyd goed :stuck_out_tongue:

 

Hoop dat Conquest deze week te koop is

Clint, alvast veel sux6 en Civ ze :laughing:

 

Houd me maar op de hoogte hoe 't is Conquest

 

Greetz

Ivo

Hey Sir Ivo,

 

Heb em dus ook origineel gekoopt, maar dat was op London Gatwick. Inmiddels is ie hier in NL ook uit, in elk geval Dynabite heeft em aangezien Redwatch hem daar ook heeft gehaald.

 

Idd, seafaring is ideaal, is ook wat ik bedoelde met die eerste naval unit, krijg je toch wel wat voorsprong op de non-seafaring civs.

 

Keep you informed.

:sunglasses:

Tja, dat die tempels verdwijnen als je als Temple of Artritus (hoe heette die ziekte ook alweer) obsolete wordt… zeker in een smsje gelezen Clint… tssss… :grinning:

Maar goed, dat van die Dutch die slag is jou.

 

Op naar Warlord!!!

Greetings Beste Civver’s

 

Jawel hoor ben vanmiddag ff in de stad bij Dynabite geweest en meteen maar Conquest origineel gekocht :laughing:

 

Dat wordt laat op blijven vanavond en geene vriendin op bezoek haha

 

Ik ga maar weer ff verder spele met De Hollanders natuurlijk :wink:

 

Verder ziet alles er mooi uit trouwens, veel xtra’s en mogelijkheden om op een nog hoger nivo te spele

 

Greetz

Ivo

Wat voor level speel je?

Hay die Clint,

 

Voorlopig nog ff Warlord :roll_eyes: normaal speel ik bij de ouere versies hoger of monarch

 

Maar anyways, ik wilde met Conquest ff snel ontdekke wat er nieuw is allemaal :stuck_out_tongue: met the Dutch natuurlijk :stuck_out_tongue:

 

Maar ik merkte al snel wat warlord ERG makkelijk was, rede denk ik omdat de 2 nieuwe levels, DemyGod and Sid , wardlord levels nog makkelijker maakt,

 

Maar hoe precies de verhouding ligt weet ik niet,

 

Overigens is Conquest de moeite waard :grinning:

 

Civ ze :laughing:

Greetz

Ivo

:angry:

 

Weeral niet voor de Mac.

 

En de Oude Belgen de dappesten onder alle Galli?rs, waar zijn die?

 

De eersten die nu van de Kaart moeten zijn de Nederlanders. Vroeger kuiste ik eerst de Amerikanen op, zal mijn prioriteiten moeten verleggen.

 

Zal zeker plezant worden die Nederlanders aanvallen.

Lekker makkelijk he, ik bedoel als je als MAC gebruiker kunt zeggen dat je alleen nog niet kunt spelen omdat ie d’r nog niet is. Heb het ernstige vermoeden dat dit wel eens gewoon ouderwetse vrees voor de Nederlanders is :rofl: :sunglasses: Oh by the way, ??n van die twee stemmen om je uit te dagen op je poll was ik :ph34r: :stuck_out_tongue: :laughing:

Wat leuk Clint. Ik speel ook op PC maar ga dan bij mijn vriend en speel dan play the world in netwerk :laughing:

 

Ik ben wel kwaad dat ik mij steeds moet verplaatsen om in Netwerk te spelen

 

Misschien moet ik eens een windows Emulator op mijn Mac plaatsen.

 

Op PC waren er ook zeer veel fouten, out off sinc enz…

 

Heb geen vrees voor de Nederlanders, maar zal ze met plezier van de kaart vegen of op een ander manier ze het onderspit laten delven:rolleyes:

 

Zal trachten eens over het internet tegen jullie te spelen.

 

Het is een spel dat op elk platform moet kunnen gespeeld worden.

 

Misschien dat de netwerk kaart te snel is van de nieuwere Macs en ze er bij Ferarixs niet aan uit kunnen hoe 100/1000 ethernet te integreren.

 

 

See you in the war-zone :ph34r:

 

:sunglasses: greetings van ambiorix, the Emperor

 

Ik denk dat het gewoon komt omdat ji het spel van FERARIXS speelt en de meesten hier van FIRAXIS :rofl: :rofl: :rofl:

Hoi Clint,

 

Zal in het vervolg veel beter opletten wat ik schrijf.

 

Maar je begrijpt wel wat ik bedoel neem ik aan.

 

JI is dat een Nederlands dialect of zo?

 

greetz…

 

:roll_eyes:

Kijk, hij leert al bijdehand te wezen (of is het een zij??) :roll_eyes: <_< Is een eerste vereiste om hier mee te mogen praten :sunglasses:

Vandaag las ik het mailtje over de nieuwe aanwinst, conquests.

Groot was mijn verbazing dat er eindelijk een Nederlandse beschaving

is toegevoegd aan CIVIII.

 

Alleen had ik meer gehoopt op een ‘geuze unit’, een marine unit

die vergelijkbaar zou kunnen zijn met de beserkers van de vikings.

 

Daarnaast vraag ik me af er geen verwarring is over het uiterlijk

van William of Orange, aangezien Willem III (die samen met Mary over Engeland regeerde en met zijn ‘orange men’ tegen de ieren vocht) in Engeland en Amerika

bekender is dan zijn opa en daar dus William of Orange heet.

 

Praktische ervaring met deze packadge heb ik nog niet, maar na het lezen van jullie reactie ben erg benieuwd geworden.

 

Guido

Trouwens wel leuk dat de Dutch oranje gekleurd zijn.

Dodo:

 

Oranje??? lijkt me meer Gelig echt oranje, zoals bijvoorbeel The English, zijn ze niet …wel jammer weer van Civ3 :o Omdat ik als wij allemaal wel een beetje erg Oranje Nationalistisch zijn :stuck_out_tongue:

 

Quido:

 

Je bevinding over Willem III klopt ! en inderdaad dat er geen Geuse unit is weet ik ook niet Overigs is the Smiss mercenary wel origineel : Omdat ze tegen de Spanjaarden ingehuurd werden maar nooit lang stand hielden

 

Agricultural snap ik niet in tegenstelling waarom ze niet commercieel zijn?seafaring klopt dan weer wel omdat we toch een eige trots hebben voor onze VOC :stuck_out_tongue:

 

Ben overingens in een Monarch level bezig, met Dutch best pittig…omdat er veel meer mogelijkheden zijn, en meerdere manieren van winnen…

 

 

Civ ze!!

en tot slot voor iedereen van DUTCHciv, een bruisend en gezond 2004!!!

 

‘Greetings from the Dutch’

Sprekend!

 

Hij heeft wel wat van Cher:

 

Stom dat ze de “echte” Willem niet hebben genomen. :angry:

Eerder andersom:

 

Cher heeft wel wat van Willem :grinning:

Heeft ze ook errug haar best voor gedaan. Michael is er niks bij :rofl: