Play the World

Heb net de preview gelezen op gamespot…

 

Stelling:

 

Een grote beschaving bij PTW is zeker geen voordeel…

 

Ik onderschrijf hem, als Clint 35 steden heeft en ondergetekende slechts 15 is de kans dat ik een stad van hem overneem (en dus win in sommige spelopties) vele malen groter…

 

 

OHHHHHHHHHH je beschrijft de live situaties hier 8) 35 tegen 15 steden. Vind ik overigens dat je jezelf wel errug goed inschat t.o.v. mij :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Nee, ik bedoel te zeggen dat als je net zo als een dolle stier tekeer gaat zoals bij RA, je snel steden kwijt bent.

 

Destijds nam ik ook met engineers zo je basis in…

 

Zekerheidje Clint…

 

Kratje Bier???

tsjasjum…BUILDING…heb je vaak gehoord he in RA :oops: :oops: Biertje? Altijd…

Ehh, laten we alsjeblieft onze persoonlijke probleempjes :laughing: of voor onszelf houden of bij Off-topic posten… Hiero liever toch alleen berichten over Civ III (RA is toch zeker NIET verglijkbaar met CIV) 8)

Completely mee eens Chris, RA is niet te vergelijken met CIV, maar ja, je dwaalt wel eens van het eigenlijke onderwerp af he. Ben overigens wel errug benieuwd naar PTW, ik kan me nog niet helemaal inleven in de voor en/of nadelen van bijvoorbeeld het eigenlijke onderwerp van deze thread. (en kijk eens hoe simpel hij het ezelsbruggetje weer terug naar het onderwerp legt, jaja, hoe doet ie dat toch) :roll: