Princess movement

Heeft iemand een idee hoe die prinses verplaatst kan worden? Bij mij blijft die trut gewoon in de stad staan zonder een voet te bewegen (vrouw?). :roll:

Nee, trut… Heb hetzelfde, er staat mij iets van bij dat je haar alleen met een bepaalde unit kan verplaatsen… (settler misschien… ff proberen) ook niet dus…

Mmmm, met jou schiet ik ook niet echt op Red :roll: , ik ga es ff op fanatics kijken of daar iemand wat weet.

Ik ben er uit!

 

Princesses are captured by moving into the square they occupy and using the capture unit action.

 

Dit staat in de handleiding. Dit zou betekenen dat je onderaan je scherm een extra optie krijgt voor de unit die de betreffende stad veroverd. Princessen zijn niet te verplaatsen. Alleen met de capture unit action. De princess reist mee met de betreffende unit naar je capital. Je ontvangt 10000 bonuspunten en de princess keert automatisch terug naar de hoofdstad van de tegenstander.

Tnx, maar dat had ik inmiddels al op fanatics gezien. Was ik vergeten te vermelden hiero. 8)

homoos :wink:

Moet je vanavond nog eens durven zeggen… :twisted:

geen punt bij karwei, bel ff rond 5 uur zulu tijd

Stond te wachten maar je durfe zeker niet he :laughing: He, laten we vanavond ff proberen te linken met MP.

Goed plan, wordt pas rond 2100 zulu.

Is goed, moet ik me overigens nog ergens op abonnemeren? 8) :laughing: :roll: :wink:

:rofl: :rofl: :rofl:

Alleen als ik eerst een demonstruktie moet doen, anders niet.

 

Nog op Yahoo gekeken?

Even terugkomend op de Princess:

 

Voor het eerst de mogelijkheid gebruikt, en weet nou niet wat ik ervan moet denken.

Ik vond het eerst ook maar raar, je ziet bij de Unit die je kunt gebruiken om de Princess over z’n schouder te werpen een Button verschijnen (lijkt volgens mij op 2 handjes in elkaar, wel schattig…hand in hand door 't ganse land).

Maar ik had wat meer vertoon verwacht, inderdaad een Unit met Princess over z’n schouder (beentjes wapperend in de lucht), of de Princess aan haar haren meeslepend.

Je ziet ook niet welke Unit haar heeft gepakt: ik had een stack met Elite Swordsmen, en heb toen voor de zekerheid de hele Stack naar m’n Capital gebracht. Niet erg efficient.

Maar ook voor de andere Civs is het zo niet te zien (of is dat uberhaupt niet zinvol?).

Eenmaal in de Capital zie je nog niets (wist dus ook niet of het goed was gegaan). Pas bij de Victorie zag ik de punten: 2000 (2x de Princess van Japan), dus ook geen 10.000, zoals hierboven werd vermeld.

 

Dus…is de Princess alleen goed voor je punten?

 

Kinky ideetjes heb jij Vix :wink:

Tja, ergens moet die prijs voor de legale versie van PTW toch ingelost worden…ik heb een beetje het idee dat op de Graphics een stagiar is gezet. Bij de Mongols als tegenspeler is het moeilijk te zien of ie nou blij is om me te zien of… :wink: , maar werkelijk, ik begrijp niet wat de grote toevoeging van de Princess is.

Maar zoals gebruikelijk zullen de wijfjes pas impressed zijn bij ‘good looks’ (&movements!). Dat was 1 van de redenen waarom ik in Civ ben gestapt.

Ach, ik weet niet of jij al in de tijd van CivI leefde, maar als je die graphs met de huidige vergelijkt is er stiekem toch een hoop verbeterd.

ik heb lang gedacht dat de settler in civ1 de helm van haggar was :oops:

Ik dacht eerlijk gezegd dat ze hem gewoon uit ATARI hadden gekopieerd. :stuck_out_tongue:

Nu pas door dat het een ‘Short-Game’ optie is, vandaar dat er ook weinig aan graphics is gedaan, al mogen ze nog wel ff duidelijk maken hoe je (zichtbaar) de Princess meeneemt naar je stad.

In de civilopedia hebben ze het ook over de bonus van 10.000, maar kon daar niets van terug vinden in mijn score (behalve dan die 2000, waarvan ik dacht dat het 2x japanse princess was).

Moet zeggen dat ik de civilopedia en uitleg in het boek ook wel lichtelijk te kort vind schieten m.b.t. de Princess acties.