Problemen met online spelen

iemand wel eens probleemloos online gespeeld of is dat iets wat onmogelijk is?

ik krijg vaak ‘out of synch’ of ik kan helemaal geen games joinen :angry:

ik dacht ik ga eens actief dingen doen hier, en heb het topic ff geplitst :laughing:

Ik kan niet zeggen dat ik veel online gespeeld heb, maar menesen die ik erover hoor zijn er erg positief over en ik heb weinig van die dingen gehoord waar jij het over hebt… Vreemd.

Zou op zich wel vet zijn om zaf en toe een keer een tiny map uit te spelen met elkaar…

met vrienden lijkt me cool want je kunt later save games laden, maar aangezien ik allemaal zwakzinnige vrienden heb die dit spel niet leuk vinden (ok, eentje vind civ2 ‘wel leuk’ en speelt het af en toe) ben ik aangewezen op de mensen die op internet spelen en bijna nooit een spel afmaken :cry:

Yep, da’s meestal het probleem, tenminste dat was mijn ervaring. In het begin geregeld online gegaan, maar er is altijd wel weer iemand die afkapt. Het beste is om idd vrienden te vinden die het ook spelen, dan kun je tenminste onlinen. Maar ik vind er niet zo erg veel aan moet ik zeggen, duurt me messtal wat te lang voordat alle zetten zijn geweest.

Helemaal mee eens, zeker als je er zo’n debiel bij hebt zitten die alles gaat zitten MM’en… :rofl: :rofl: :rofl:

 

Ow… die debiel ben ik he… hmmm, never mind

hides

 

Daarom lijkt me, om toch een soort ‘competitie’ te hebben GOTM cool, zie betreffende thread.

Maar het is idd wel zo. Als je erg je best doet op mm heb je je tijd nodig, snap ik ook, maar het is wel irri om online te hebben.

Ik speel nooit online, speel wel regelmatig met vrienden in een netwerk. Maar twee van die gaste waar ik tegen speel die hebben het ook wel eens onlie geprobeerd, maar hun lukte het ook niet goed om daar te spelen… :cry: