PTW help gevraagd: Patch 1.14

Heb nu eindelijk (via offci?le Nederlandse weg) the PTW expansion, doet het prima…tot ik de patch erover heen heb gegooid.

 

Ik had er wel iets over gelezen op Civfanatics ( http://forums.civfanatics.com/showthread.p…&threadid=37858 ), maar was zo eigenwijs om het toch te proberen…zit nu met de gebakken & aangebrande…K.U.T.-peren.

 

Hoe haal ik de patch weer weg (aangezien ik een Macmeisje ben die het op de PC heb ge?nstalleerd, en niet weet waar de PC het allemaal laat), of wat kan je ertegen doen?

 

Hellup…

Als het goed is :? , kun je in het configuratie scherm (start --> configuratiescherm) naar software gaan, en dan in de lijst zoeken naar CIV III PTW update 1.14 ofzoiets, en dan daarop dubbelklikken en deinstalleren. (misschien staat er ook wel in het startmenu ergens een uninstall…)

 

Hoeft beslist niet te werken, maar je kunt het proberen. Er is nl. volgens mij geen ander weg. :cry:

klopt dat is de juiste handeling laten we hopen dat dit probleem snel opgelost word zodat we straks normaal kunnen multy civven :grinning:

Uiteindelijk met hulp van Redwatch ben ik eindelijk aan het spelen, de de-installatie nooit gevonden overigens, en was niet nodig (zie boven).

Zie boven heb ik ff niet door, maar ik neem aan dat Red je wel degelijk een de-install heeft laten doen zoals Chris zei. Ik zal em zo eens ff lastig vallen over het feit wat hij je anders heeft laten doen, maar ik denk dat wat Chris zei de enige juiste manier is. (dit overigens alleen maar voor eventuele andere gebruikers die hetzelfde probleem heebn, gewoon ff alles de-installeren en van voor af aan opnieuw installeren in de juiste volgorde, komt alles goed) 8O

Nou, het was meer de kwestie ‘copy-paste-replace’, en verder geen problemen tot dusver.

Klopt, ik heb Red vanochtend nog gesproken, maar in jouw geval had je niet de benodigde crack geinstalleerd begreep ik.

geen idee, wat ik nou wel of niet heb gedaan, nou ja, het volgende dus:

  • patch van civ3.com binnengehaald en erover heen gehaald

  • gemerkt dat het daarna niet meer werkte

  • hier hulp gevraagd

  • file van Red gekregen

  • die volgens de aanwijzigingen over de originele patch geplakt (‘replace’)

  • en PWT doet 't!

Good for you :laughing:

ik word gek ik heb nog steeds mijn computer niet op orde. dus kan het nog steeds niet uit proberen AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH

Wat is er dan aan de hand Metallica? Misschien kan ik helpen?

leverings problemen. geheugen was niet beschikbaar harde schijf duurde wat langer monitor was kapot gegaan tijdens transport maar ik heb nu bijna alles in huis.

Oooh, ik dacht dat je zei dat je ECHTE problemen had. 8) :rofl: :laughing: :stuck_out_tongue: :wink:

jaja!!! ben vandaag van werk terug gekomen en wat zag ik daar een mailtje. alles was aangekomen dus ik gelijk naar de winkel, alles meegenomen en nu ben ik het even in mekaar aan het zetten. hoop vananvond nog online te komen met civilization.!!!

 

 

OH YEAH IK BEN ECHT WEL BLIJ!!! 8)

nou heb alles in mekaar!! maar ben een beetje te moe om nog te spelen ga morgen wel ff proberen. maar ik hoop jullie allemaal binnenkort te zien online en natuurlijk te verslaan :rofl: 8) :wink:

Hoop ik ook...................................voor het overige.................YEAH RIGHT :twisted:

ach ja het hoeft ook niet meteen te zijn dat ik jullie versla maar in de toekomst zal ik jullie zeker wel eens verslaan 8)

maar ff tussendoor hoe zit het nou met de patch? is die er nog helemaal niet voor ons europeanen?? das wel piep.

Jawel, ik heb hem hier alleen niet. Ik zal vanavond wel ff kijken en je ff mailen.

heb je mijn email ff in een prive bericht gestuurd.